تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر و سرویس ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی کنوود، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی زیمنس، تعمیر لباسشویی ایندزیت، تعمیر لباسشویی ارج، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر ساید بای ساید کنوود، تعمیر ساید بای ساید دوو ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

دانستنی هایی درباره ماشین لباسشویی

ashna App | پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۴۶ ب.ظ

دانستنی هایی درباره ماشین لباسشویی
ماشین لباسشویی از جمله دستگاه هایی است که روز به روز بیشتر به خانواده های ایرانی راه پیدا می کند. در حال حاضر شاید بیش از ۷۵ درصد از خانوارهای شهری دارای این دستگاه هستند.
مصرف ماشین لباسشویی به طور متوسط حدود ۵/۱ تا ۲ کیلووات در ساعت است. اما بیشتر این مصرف برای گرم کردن آب به کار می‌رود؛ بنابراین اگر از ماشین‌های با تغذیه آب گرم استفاده شود و یا در موارد غیرضروری از درجه شستشو با آب سرد ماشین لباسشویی بیشتر استفاده کنیم تا حدود زیادی در مصرف آن صرفه‌جویی می‌شود.
عمر یک ماشین لباسشویی ۱۰٫۰۰۰ ساعت برآورد شده است که با استفاده بهتر و کمتر از آن (به طور متوسط ۲ بار و هر بار ۱ ساعت در هفته) می‌توان حداقل ۱۰ سال کار با خرابی کم را از آن انتظار داشت.


بیشتر بخوانید : ۷ علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی چیست؟


خرید ماشین لباسشویی
پیش از خرید به وجود علامت استاندارد ایمنی و برچسب مصرف انرژی دقت نمایید. موارد زیر نیز می‌توانند در انتخاب شما موثر باشند.
•    ماشین لباسشویی باید با میزان فضایی که برای آن در نظر گرفته‌اید متناسب باشد. ماشین لباسشویی‌هایی که درب آن‌ها از جلو باز می‌شود معمولاً عریض‌ترند و جای بیشتری می‌گیرند؛ اما امکان استفاده از فضای بالای آن‌ها وجود دارد. در حالی که دستگاه‌هایی که درب آن‌ها از بالا است، معمولاً عرض کمتری داشته و جای کمتری را اشغال می‌کنند. اما فضای بالای آن‌ها بدون استفاده باقی می‌ماند.
•    باید توجه داشت که ماشین لباسشویی چه امکاناتی برای شستشو به شما می‌دهد؛ امکان شستشو با آب سرد، امکان شستشو با درجه حرارت پایین آب و امکان تعیین تعداد دور آبکشی در دقیقه، از جمله امکانات مفیدی هستند که می‌تواند در کاهش مصرف برق ماشین لباسشویی بسیار موثر باشند.
•    میزان مصرف برق ماشین لباسشویی به کارخانه سازنده آن بستگی دارد؛ پرمصرف‌ترین ماشین‌های لباسشویی ۵/۳ کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند و کم‌مصرف‌ترین آن‌ها حدود ۵/۱ کیلووات ساعت.

استفاده از ماشین لباسشویی
پیش از هر کاری، دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه را که توسط کارخانه سازنده تهیه می‌شود با دقت مطالعه نمایید و نکات پیشنهادی آن را در استفاده از دستگاه مورد توجه قرار دهید. در استفاده از ماشین لباسشویی بایستی به نکات زیر توجه کرد.
•    بسیاری از ماشین‌های لباسشویی دارای یک برنامه شستشوی اقتصادی هستند که لباس‌ها را با کمترین آب، پودر و حرارت ممکن می‌شوید و مصرف برق دستگاه را کاهش می‌دهد. تا حد امکان از این برنامه و یا از برنامه شستشو با آب سرد استفاده کنید. کم کردن درجه حرارت آب برای شستشو مثلاً از ۹۰ درجه به ۶۰ درجه نیز به میزان بسیار زیادی از مصرف برق می‌کاهد. درجه حرارت ۹۰ درجه را معمولاً فقط برای لباس‌ها و پارچه‌های سفید و بسیار کثیف به کار می‌برند. لکه‌گیری لباس‌ها در اغلب موارد به شما این امکان را می‌دهد که از برنامه‌های با آب سرد یا آب ۴۰ تا ۶۰ درجه استفاده کنید.
•    لباس‌های خیلی کثیف و با رنگ‌های روشن را از لباس‌هایی که رنگ‌های تیره‌ای دارند و کمتر کثیف شده‌اند تفکیک کنید و آن‌ها را به طور جداگانه شستشو دهید.
•    دهانه پودر را به طور منظم تمیز کنید. توجه داشته باشید که تمیز کردن ماشین لباسشویی به کاهش مصرف برق و افزایش عمر مفید آن کمک می‌کند.
•    استفاده از لوله‌کشی آب گرم برای استفاده در ماشین لباسشویی بسیار مفید خواهد بود.


منبع : arashservice

نظرات  (۱)

  • روبیکا دانلود فیلم
  • وبلاگ خوبی دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی