تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر و سرویس ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی کنوود، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی زیمنس، تعمیر لباسشویی ایندزیت، تعمیر لباسشویی ارج، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر ساید بای ساید کنوود، تعمیر ساید بای ساید دوو ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بررسی شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت

ashna App | دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۳۷ ق.ظ

قصد داریم در ادامه مقالات آموزش تعمیر ماشین لباسشویی به بررسی شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت بپردازیم. خیلی از کاربران به دنبال خرید شیربرقی ماشین لباسشویی ایندزیت هستند و میخواهند علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش را متوجه شوند.

در این مقاله به بررسی دقیق شیربرقی لباسشویی ایندزیت خواهیم پرداخت و علت های جمع شدن آب در ماشین لباسشویی را بررسی میکنیم، از همین رو پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه بنیان سرویس باشید.

شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت

قبل از اینکه مقاله تخصصی بررسی شیربرقی ماشین لباسشویی ایندزیت را شروع کنیم اجازه دهید در خصوص شیربرقی اطلاعات کاملی کسب نماییم. پس پیشنهاد میکنیم مقاله جذاب بررسی شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت را تا انتها مطالعه نمایید.

شیر برقی یک وسیله مگنتی است که وظیفه آن قطع و وصل کردن جریان آب به داخل ماشین لباسشویی است. شیر برقی که به آن شیرالکترونیکی نیز گفته می شود. عملکرد شیربرقی به این صورت است که هنگامی که مقدار آب داخل ماشین لباسشویی به حد نصاب برسد توسط هیدروستات دستور قطع جریان آب را صادر می کند.

علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش

اینکه ماشین لباسشویی شما با اینکه خاموش است ولی آب در داخلش جمع می شود یک مشکل جدی است. یا اینکه بعد از باز کردن شیر ورودی آب مشاهده می کنید که آب در دیگ ماشین لباسشویی جمع شده است. این ایرادها میتواند از شیرالکترونیکی ماشین لباسشویی شما باشد. که در صورت خراب شدن باید آن را تعویض نمایید. البته باید در نظر بگیرید حتما با یک متخصص در زمینه تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی مشورط های لازم را انجام دهید.

دلیل جمع شدن آب در ماشین لباسشویی

همیشه عدم تخلیه آب در داخل ماشین لباسشویی یا اینکه آب داخل ماشین لباسشویی بماند دو مشکل جدی و اساسی است که همیشه با آن مواجه خواهیم شد. اینکه ماشین لباسشویی به خوبی در زمانی که به آن نیاز داریم عمل نکند خیلی مشکل ناخوشایندی است. جمع شدن آب در ماشین لباسشویی در حالتی که خاموش است یکی از سوالاتی است که همیشه ذهن ما را درگیر خود می کند.

همیشه باید مراقب برگشت آب به ماشین لباسشویی باشیم زیرا اگر این مشکل را در زمان مناسب تشخیص ندهیم حتما نیاز به یک تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی خواهیم داشت. پس قبل از اینکه نیاز به تعمیرات لباسشویی داشته باشید بهتر است مراقب این وسیله مهم و ضروری در منزلتان باشید.

دو علت کلی برای جمع شدن آب در داخل ماشین لباسشویی وجود دارد. که به صورت زیر تقسیم می شود :

۱- آب داخل ماشین لباسشویی تمیز است »

منظورمان از داخل ماشین لباسشویی همان دیگ لباسشویی است. اگر آبی که داخل ماشین لباسشویی است تمیز است، مشکل از شیربرقی است. که اگر از خرابی آن مطمئن هستید باید نسبت به تعویض شیر الکترونیکی اقدام نمایید.

 

۲- آب داخل ماشین لباسشویی کثیف است »

اگر آب داخل ماشین لباسشویی کثیف است، مشکل از انسداد فاضلاب است که این مشکل را باید بررسی کنید. که این مشکل باعث عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی خواهد شد. باید این دو مشکل را بررسی کنید تا بتوانید از ماشین لباسشویی خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

قیمت شیر برقی لباسشویی

به صورت دقیق نمیتوان برای تمام شیربرقی های ماشین لباسشویی یک قیمت واحد در نظر گرفت، اما مدل های آن به دو دسته کلی تقسیم می شوند :

شیربرقی دوقلو ماشین لباسشویی

علت اینکه به این مدل شیربرقی، دوقلو گفته می شود وجود دو ورودی آب است. اصطلاحا این مدل را شیربرقی دو شیر هم شناخته می شود. یکی از معروف ترین مدل های شیربرقی دوقلو، شیربرقی ماشین لباسشویی ایندزیت است.

اما مدل های متفاوتی از شیربرقی وجود دارد که میتوان آنها را به دستبندی های متفاوتی نسبت داد. ولی معمولا اکثر مدلهای شیربرقی دوقلو با یکدیگر سازگار هستند، که تنها تفاوت آنها زاویه مگنت های شیربرقی است که باید در زمان تهیه به آن توجه داشته باشید.

شیر برقی تک قلو ماشین لباسشویی

به این مدل شیربرقی، شیربرقی تک شیر هم گفته می شود، شیر برقی تک قلو ماشین لباسشویی مدل های بسیار متفاوتی دارد که در فروشگاه بنیان سرویس یکی از پرمصرف ترین آنها را میتوانید مشاهده و تهیه نمایید.

اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که در مدل های شیربرقی تک شیر مدل شیربرقی، زاویه مگنت ها و شکل ظاهری شیربرقی بسیار با اهمیت است. درصورتی که میخواهید اقدام به خرید شیر برقی تک قلو ماشین لباسشویی نمایید میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

بررسی شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت و نشانه های خرابی شیربرقی لباسشویی

  • جمع شدن آب تمیز در داخل دیگ ماشین لباسشویی
  • آب ریزی از زیر ماشین لباسشویی
  • عدم آبگیری ماشین لباسشویی

منبع : telegra

  • ashna App