تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر و سرویس ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی کنوود، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی زیمنس، تعمیر لباسشویی ایندزیت، تعمیر لباسشویی ارج، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر ساید بای ساید کنوود، تعمیر ساید بای ساید دوو ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

آیا باتری Galaxy A71 battery شما آسیب دیده است؟

ashna App | سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۱۰ ب.ظ

آیا باتری Galaxy A71 battery شما آسیب دیده است؟

باتری در تمام دستگاه‌های الکترونیکی خصوصا گوشی ‌های همراه نقش بسزایی دارد. تمامی عملکرد گوشی از طریق باتری آن کنترل می ‌شود. به همین دلیل اهل فن برای این عضو ارزش بسیاری قائل هستند. خرابی باتری نیز جزو مواردی به شمار می‌آید که به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد. هرچند عواملی در تسریع پیدایش آسیب‌دیدگی باتری نیز موثر خواهد بود. پس از آنکه باتری دچار خرابی شد، باید فورا تصمیم به تعویض آن بگیرید و باتری آسیب ‌دیده را با باتری اصل دیگری جایگزین کنید. در این شرایط نیاز به کسب اطلاعات لازم در این زمینه وجود خواهد داشت تا انتخابی بی ‌نقص را برای خرید باتری مدنظر خود تجربه کنید. در ادامه قصد داریم درباره خرید باتری Galaxy A71 اصل نکاتی را برای شما بیان کنیم. در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این حوزه، می توانید فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل (موب خرید) را بررسی نمایید.

نشانه‌هایی در باتری Galaxy A71 اورجینال که در فیک آن وجود ندارد

نشانه‌ های بسیاری در باتری ‌های اصل وجود دارد که آن‌ ها را از باتری ‌های فیک متمایز می ‌کند. افراد زیادی به دلیل عدم اطلاع از این موارد پس از آسیب‌ دیدگی باتری برای خرید نوع جدید آن مردد می‌شوند. بهتر است بدانید برای انتخاب بهتر باتری تنها کافی است اطلاعات و نشانه‌های کمکی موجود روی باتری را به خوبی بشناسید. با این کار خریدی آسان و بدون دردسر را تجربه خواهید کرد. بدین منظور می‌خواهیم در این قسمت به توضیح این نشانه‌ها برای باتری Galaxy A71 بپردازیم.

  • یکی از مشخصه‌های خرابی باتری برخورداری آن از تاریخ تولید مشابه با تاریخ تولید مندرج روی جعبه بیان می‌ شود. بسیاری از باطری های گوشی موبایل‌ دارای تاریخ تولید متمایز از عدد نوشته ‌شده روی جعبه خود هستند که این موضوع نشان از فیک‌ بودن باتری دارد. به همین دلیل حتما این دو عدد را با یکدیگر مطابقت دهید و در صورت یافتن عدم ‌تطابق این دو مقدار، در خرید آن تردید کنید.
  • از دیگر نشانه ‌های موجود در باتری اصلی موبایل برچسب NFC است. این برچسب تنها روی باتری ‌های اصل و توسط شرکت سازنده آن ‌ها چسبانده می ‌شود؛ بنابراین اگر این نشانه‌ را روی باتری‌ انتخابی خود ندیدید، در اصل‌بودن آن شک کنید. برای یافتن برچسب NFC باید پشت باتری و زیر لایه نازک چسبانده‌  ده در آن را جستجو کنید.

چگونه باتری گلکسی A71 را تعویض کنیم؟

نحوه تعویض باتری Galaxy A71 جزو موارد بسیار مهم در کنار خرید باتری اصل به حساب می‌آید. زمانی که باتری اصل خریداری کنید، اما از روش تعویض آن اطلاع نداشته باشید، قطعا آسیب‌های بی‌شماری متوجه باتری و گوشی شما خواهد بود. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم در این بخش روش تعویض باتری گلکسی مدل EB-BA715ABY را بیان کنیم. اگر در این زمینه کنجکاو هستید، تا پایان ما را همراهی کنید.

  • ابتدا گوشی همراه خود را خاموش کنید.
  • به کمک سشوار بخش پشتی گوشی را گرم کنید.
  • ساکشن را روی قسمت پایینی قاب عقبی گوشی قرار دهید.
  • ساکشن را به‌آرامی بالا آورید و پیک موجود در بسته‌بندی باتری را در فاصله به‌وجودآمده قرار دهید.
  • از پیک‌های دیگر برای بازکردن تمام قاب پشتی گوشی استفاده کنید.
  • پیچ‌هایی در بخش بالایی و پایینی باتری قرار دارد. برای بازکردن آن‌ها باید از پیچ‌گوشتی مخصوص کمک بگیرید.
  • خشاب نگهدارنده سیم‌کارت و مموری را از جای خود بیرون آورید.
  • قاب درونی گوشی را به کمک پیک به‌طور کامل خارج کنید.
  • کمربند نگهدارنده باتری را به‌آرامی بیرون آورید. چسب طلایی‌رنگ موجود در بالای باتری نیز باید خارج شود.
  • باتری آسیب‌دیده را از جای خود بیرون آورید و به جای آن باتری اصل را قرار دهید.

نشانه‌های آسیب دیدگی باتری چیست؟

قبل از ادامه بایستی بگوییم که همه گجت های الکترونیکی دارای باتری می باشند، مانند ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوث، برخی مدل ها از هندزفری سیمی ، دستبند سلامتی و... در ریز به ادامه بحث از آسیب های بطری موبایل می پردازیم:

باتری نیز همچون دیگر اجزای گوشی از حساسیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل نیز احتمال آسیب‌دیدگی آن با گذر زمان بیشتر خواهد شد. با شناخت نشانه‌های خرابی باتری، شما فرصت تعویض آن را در زمان مناسب خواهید داشت و از بروز مشکلات بیشتر در باتری و گوشی جلوگیری خواهید کرد. به عنوان مثال یکی از نشانه‌های رایج در باتری‌های آسیب‌دیده، بادکردگی به شمار می‌آید. این نشانه اغلب زمانی رخ می‌دهد که باتری در طی مدت زمان طولانی دچار افزایش دما در حین کار با گوشی شده است و شما نسبت به آن بی‌توجه بودید. همچنین کاهش شارژ باتری در طی زمان کوتاه نیز از دیگر مشخصه‌های خرابی باتری بیان می‌شود. این در حالی است که گوشی شما به تازگی شارژ شده است. آنچه ما توصیه می‌کنیم رسیدگی به‌موقع به باتری و جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند برای گوشی همراه شما خواهد بود.

گارانتی باتری Galaxy A71 چگونه است؟

این باتری به مدت 6 ماه ضمانت پس از خرید دارد. به طوری که اگر باتری به هر دلیلی دچار آسیب‌دیدگی نظیر بادکردگی شود، شما قادر خواهید بود در مدت زمان تعریف‌شده آن را تعویض کنید. بدین منظور پیشنهاد می‌دهیم باتری مدنظر خود را از موب خرید سفارش دهید. با این کار علاوه بر بهره‌مندی از شرایط ضمانت پس از خرید، باتری انتخابی خود را با قیمت مناسبی دریافت خواهید کرد.

 

 

ویژگی‌های متمایز کننده باتری اورجینال Galaxy A71

برند

سامسونگ

مدل

EB-BA715ABY

گوشی سازگار

Samsung Galaxy A71

ظرفیت

4500 میلی‌آمپر ساعت

ولتاژ

3.85 ولت

نوع باتری

لیتیم پلیمر

ساعت آماده به کار مکالمه

بیش از 30 ساعت

ساعت آماده به کار وب گردی

بیش از 13 ساعت

ساعت آماده به کار پخش ویدیو

بیش از 20 ساعت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل موب خرید

  • ashna App