تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر و سرویس ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی کنوود، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی زیمنس، تعمیر لباسشویی ایندزیت، تعمیر لباسشویی ارج، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر ساید بای ساید کنوود، تعمیر ساید بای ساید دوو ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

بررسی دلایل خرابی ساید بای ساید و رفع عیب آن به زبان ساده

ashna App | دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۴۹ ب.ظ

دلایل خرابی ساید بای ساید

 

 

همیشه سرویس و تعمیر ساید بای ساید یکی از دغدغه هایست که در زندگی امروزی بسیار مشاهده می شود. دلایل خرابی ساید بای ساید میتواند بسیار پیچیده و گسترده باشد. اما همیشه بهتر است برای جلوگیری از تعمیرات ساید بای ساید و یخچال فریزر نگهداری از این وسیله را همیشه اولویت اصلی خودمان قرار دهیم.

سرویس و تعمیر یخچال فریزر میتواند کاری بسیار خسته کننده و طاقت فرسا باشد. شاید در منزلمان قصد داشته باشیم خودمان دلایل خرابی ساید بای ساید را متوجه شویم. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که تعمیر لوازم خانگی نیاز به تخصص و سررشته خاصی دارد. اما میتوانید خودتان هم به صورت کامل اقدام به عیب یابی و رفع مشکلات ساید بای ساید و یخچال خود نمایید. میتوانید در بخش مقالات آموزش تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید مجموعه بنیان سرویس خودتان تعمیرکار لوازم خانگی خود شوید.

بخش های که قرار است در این مقاله با یک دیگر بررسی نماییم :

نحوه ریست فیلتر آب ساید بای ساید ، از بین بردن بوی بد داخل ساید بای ساید ، علت کار نکردن یخ ساز ساید بای ساید

در ادامه همراه ما باشید تا دلایل خرابی ساید بای ساید را به زبان ساده برایتان شرح دهید و در ادامه طریقه برطرف کردن مشکلات ساید بای ساید را برایتان بازگو خواهیم نمود.

دلایل خرابی ساید بای ساید

همیشه بدترین اتفاق در زندگی هایی که تمام وابستگی آنها به یخچال فریز است، خرابی ساید بای ساید و یخچال فریزر است. از همین رو مجموعه بنیان سرویس تصمیم برآن گرفته است تا یک مقاله جامع و کامل در زمینه علت های خرابی ساید بای ساید را با شما درمیان بگذارید.

علاوه برآنکه دلایل خرابی را بررسی میکنیم راه حل های ساده ای برای از بین بردن این مشکلات معرفی میکنیم. در نظر داشته باشید که همیشه یک خرابی میتواند چندین علت داشته باشد، پس بهتر است دلایل را قبل از هرکاری فقط بررسی نمایید و در مرحله آخر که مطمئن بودید مشکل از کدام بخش است اقدام به برطرف نمودن این مشکل نمایید.

چطور اقدام به ریست فیلتر آب ساید بای ساید نماییم؟

همیشه بعد از تعویض فیلتر آب ساید بای ساید باید اقدام به ریست فیلتر آب ساید نمایید. زیرا در صورتی که اقدام به ریست فیلتر آب ساید بای ساید ننمایید ساید بای ساید به درستی عمل نخواهد کرد. زیرا سیستم الکترونیکی ساید بای ساید، فیلتر تعویض شده را به درستی شناسایی نکرده و به عنوان فیلتری که باید تعویض شود بررسی میکند.

برای تعویض فیلتر آب ساید بای ساید دکمه “فیلتر ریست” که در بخش پایینی سمت چپ برد فرمان (برد تنظیمات) قراردارد را فشار داده و نگه دارید تا لامپ فیلتر سبز شود. اگر یخچال شما دکمه “فیلتر ریست” را ندارد، دکمه ” Ice Maker Lock ” (قفل یخساز) را در قسمت پایین سمت چپ برد الکترونیکی قراردارد فشار دهید.

کار هنوز تمام نشده است باید یک کلید دیگر را هم نگه دارید. دکمه ” Lock ” در قسمت راست چراغ های تغییر فیلتر می باشند. هر دوی این دکمه ها کاملاً مشخص هستند. همزمان دو کلید” Ice Maker Lock ” و ” Lock ” را فشار داده و تا ۳ ثانیه نگه دارید، لامپ های فیلتر آب ساید بای ساید سبز می شوند که نشان دهنده ریست شدن فیلتر شما است.

آموزش ریست فیلتر آب ساید بای سایدی که برایتان قرار داده ایم مخصوص ساید بای ساید دوو است. نگران نباشید سیستم و کارآیی تمام پنل های ساید بای ساید به یک صورت می باشند. درصورتی که نیاز به مشاوره داشتید میتوانید در پشتیبانی آنلاین آن را مطرح نمایید. دلایل خرابی ساید بای ساید چند بخش دیگر هم دارد که سعی برآن شده در ادامه تمام بخش ها را بررسی نمایید.

چگونه بوی بد یخچال را از بین ببریم ؟

رفع بوی بد یخچال فریزر چگونه ممکن می شود؟ همیشه وقتی که میخواهید درب یخچال فریزر خود را باز کنید اگر با بوی نامطبوعی روبه رو شوید واقعا امر ناراحت کننده است. نه تنها اشتهای شما از بین می رود، بلکه اغلب اوقات طول می کشد تا اقدام به رفع بوی بد یخچال فریزر کنید یا متوجه شوید چه چیزی باعث ایجاد این بو در داخل یخچال شده شده است. آیا مواد غذا خراب شده؟ یا شاید مقداری غذا در قفسه ها ریخته است!

قبل از انجام هرکاری باید اول از همه یخچال را از برق بکشید. سپس اجازه دهید درب یخچال یک تا دو روز باز بماند تا هوای داخل آن تعویض شود.دومین کاری که باید انجام دهید، استفاده از یک محلول شوینده (که باید بسیار اندک باشد) و مقداری آب شروع به تمیز نمودن بخش های یخچال فریزر نمایید. در نظر داشته باشید به ازای هر ۳٫۵ لیتر آب باید یک قاشق غذاخوری سفید کننده اضافه نمایید. یادتان نرود که محلول را به داخل لولاها، قفل ها و روزنه ها هم برده تا کاملا یخچال فریزر شما تمیز شود.

اگر با این مراحلی که ذکر شد نتوانستید بوی بد یخچال خود را از ببین ببرید پیشنهاد میکنیم مقاله جامع و کامل بنیان سرویس را در خصوص از بین برد بوی داخل یخچال فریزر و ساید بای ساید را مطالعه نمایید.

 

درمورد تعمیر لوازم خانگی بیشتر بدانید

رفع بوی بد یخچال فریزر! چگونه بوی بد یخچال را از بین ببریم ؟

 

یکی از سخت تر بخش های تمیز کردن یخچال فریزر و ساید بای ساید زمانی است که یخچال چند روزی است که خاموش مانده است و ممکن است بوی نامطبوع به داخل عایق ها رفته باشد. اگر بوی نامطبوع به داخل عایق یخچال نفوذ پیدا کرده باشد، از بین بردنش بسیار سخت تر و باید کمی صبر و حوصله داشته باشید. این مشکل میتواند با یک کمپرسور هوا، به این قسمت از یخچال هوا بدمد، ممکن است بوی بد به علت چکه کردن آب گوشت یا ماهی روی عایق ها باشد. این مشکل باید توسط تکنسین تعمیرات یخچال حل شود، تکنسین باید نوار ها و عایق ها را تعویض نمایید.

یخساز یخچال فریزر و ساید بای ساید کار نمی کند

به صورت کلی در خصوص دلایل خرابی ساید بای ساید و یخچال فریزر با یک دیگر صحبت کردیم. مشکلی که خیلی از کاربران با آن سروکار دارند، خرابی یخ ساز است. در نظر داشته باشید که برای هر مشکلی لازم نیست با تعمیرکاران ساید بای ساید در تماس باشید. میتوانید خودتان چند بخش کلی را بررسی نمایید و علت خرابی را جویا شوید.

چند تکنیک ساده برای رفع عیب خرابی یخ ساز خدمتتان عرض میکنیم که بهتر است با یک دیگر مراحل را طی نماییم. اگر شما خودتان این مراحل را طی کنید علاوه بر اینکه هزینه ها کم تری خواهند شد، شما هم میتوانید به یک تعمیرکار یخچال فریزر تبدیل شوید.

حس داشتن یخ های آماده در هر زمانی که احساس گرما دارید، حس خیلی خوب و لذت بخشی است. مخصوصا در زمان هایی که هوا گرم است و با نوشیدن یک نوشیدنی خنک عطش شما را برطرف نماید. ولی زمانی که به سراغ یخ ها بروید و متوجه شوید یخی در یخ ساز یخچال شما وجود ندارد واقعا اوج ناراحتی را احساس خواهید نمود.

سیستم کار یخ ساز ها خوشبختانه اغلب اوقات مانند هم هستند. شاید بتوانید با بررسی بخش های یخ ساز علت خرابی را جویا شوید تا از هزینه های تعمیر ساید بای ساید جلوگیری نمایید. معمولا مشکلات یخ ساز، عدم یخ سازی است که میتواند به علت یخ زدگی بخش های که مسئول عبور آب به داخل یخ ساز هستند، باشد.

برای مشاوره بیشتر میتوانید با همکاران ما در بنیان سرویس در تماس باشید تا شما را راهنمایی نمایند. تا به اینجا به دلایل خرابی ساید بای ساید پرداختیم، در ادامه هم چند مشکل را با شما در میان میگذاریم که میتواند به شما کمک شایانی نمایید.

همچنین قبل از اینکه به ادامه مطالب بپردازیم به شما پیشنهاد میکنیم که کتاب الکترونیکی راهنمای خرید یخچال فریزر و ساید بای ساید را به صورت کامل مطالعه نمایید. با دانستن اینکه یک وسیله چگونه کار میکند میتوانید نسبت به سایرین یک مزیت رقابتی داشته باشید. همینک به صورت رایگان این کتاب را دانلود نمایید و در انتخاب یک ساید بای ساید و یخچال فریزر نهایت دقت را داشته باشید.

 

درمورد تعمیر لوازم خانگی بیشتر بدانید

راهنمای خرید یخچال فریزر و ساید بای ساید (بررسی کامل)

 

علت خارج نشدن یخ از یخ ساز یخچال فریزر

همانطور که در بالا اشاره کردیم شاید یکی از مهم ترین بخش های هر یخچال فریزری، بخش یخ ساز آن است. اینکه یخ از یخ ساز شما خارج نمی شود ممکن است چندین علت داشته باشد اما سعی کرده ایم علت های مهم و کاربردی را با یک دیگر بررسی نماییم. اگر داخل قالب یخ، یخ وجود دارد یعنی یخساز شما میتواند آب را به داخل مخزن یخ ساز هدایت نماید، پس مشکل از عدم دریافت آب نمی باشد. که به احتمال زیاد مشکل فنی یا برقی وجود دارد. پیشنهاد میکنیم مشکلات متعدد یخ ساز که در زیر به آنها اشاره شده است ، دلایل خرابی ساید بای ساید بسیار گسترده هستند پیشنهاد میکنیم با دقت ادامه مطالب را بخوانید.

اولین حالت : ممکن است وقتی وسایل را درون یخچال جابه جا می نمودید احتمالا به صورت تصادفی دستانتان به قسمت خاموش کردن یخساز خورده است و یخسازی را متوقف نموده باشید.

تعمیر یخساز : تعمیر یخساز در این حالت بسیار ساده است، دسته کنترل فلزی را پیدا نمایید و آن را به سمت پایین هدایت دهید.

دومین حالت : بعد از بررسی مورد اول متوجه می شود که دسته کنترل پایین بوده ولی همچنان قالب یخ ندارید! احتمالاً مشکل مربوط به موتور، گیربکس یا اتصال برق می باشد.

تعمیر یخساز : قبل از هرکاری مطمئن شوید تمام اتصالات برقی به درستی در جای خود قرار گرفته اند. یحچال را از دیوار فاصله داده و به سمت که فضای کافی داشته باشید هدایت کنید. شیر تأمین کننده آب را ببندید و در نهایت یخچال را از برق بکشید. برق ورودی را قطع و وصل نمایید تا مطئمن شوید که به درستی اتصال برقرار بوده است.

حال به صورت دستی تمام یخ های باقی مانده در درون قالب را از بین ببرید. برای راحتی می توانید مقدار آب گرم را در داخل قالب ریخته و حدود یک دقیق منتظر بمانید تا یخ ها ذوب شویند و به راحتی جدا گردند. مجدداً یخچال را به برق متصل نمایید و دسته کنترل یخساز را در حالت خاموش قرار دهید.

سپس دسته کنترل را پایین آورده و تقریبا ۱۰ ثانیه پایین نگه دارید. سیستم شروع به کار خواهد نمود و قالب ها با آب پرخواهند شد. مدت ۳ تا ۴ ساعت به یخساز زمان دهید تا قالب های یخ را آماده نمایید. حال بررسی نمایید که آیا یخ ها جدا می شوند یا خیر؟ اگر خارج نشدند احتمالاً باید موتور و گیربکس را تعویض نمایید که باید با تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید و یخچال فریزر در تماس باشید.

زمانی که یخ ساز اصلا یخ نمی سازد چه باید کرد؟

یک مشکلی که شاید بسیار آزاردهند باشد این است که اصلا یخ ساز، یخی را برای ما نسازد. یا اینکه قالب های مکعبی یا هلالی کوچکتر از حد معمول هستند. معمولا این علت به خاطر انسداد در طول مسیرآبرسانی است. درادامه مقاله دلایل خرابی ساید بای ساید همراه ما باشید تا این مشکل را بررسی نماییم.

مرحله اول : معمولا انسداد به علت یخ زدن آب در مسیر تأمین آب است.

تعمیر یخ ساز : برای تعمیر مسیر یخ زندگی، قبل از هرکاری باید اول از همه یخچال را از برق بکشید، سپس مقدار یخچال را به جلو بیاورید. دریچه مسدود کننده را پیدا نمایید ( معمولاً کف یا پشت یخچال است ). دریچه را بچرخانید تا بسته شود یا در حالت off قرار دهید. مخزن را با آب گرم و بیشتر از حد شاخص مشخص شده پر نمایید. سپس میتوانید با سشوار یخ های مسیر آب را ذوب نمایید. بعد از این کار ها اجازه دهید یخچال بیش از دو ساعت در حالت خاموش قرار داشته باشد تا یخ ها به صورت کامل ذوب شوند. مجدداً یخچال را به برق بزنید و دقت نمایید که مخزن آب قالب های یخ را پر میکند یا خیر ؟

مرحله دوم : یک احتمال دیگر هم ممکن است به علت مسدود بودن فیلتر آبی که به سمت یخساز میرود باشد.

تعمیر یخساز : فیلتر آب ساید بای ساید را پیدا نمایید و سپس اقدام به تعویض فیلتر یخ ساز ساید نمایید. فیلترهای یخساز معمولا در کناره های یخچال قرار میگیرند. ( برای جلوگیری از یخ زدگی)

پیشنهاد میکنیم درصورتی که نتوانستید این مشکل را برطرف نمایید با تعمیرکار یخچال فریزر در تماس باشید. در نظر داشته باشید دلایل خرابی ساید بای ساید شاید در مراحل اول جزئی باشند ولی پیشنهاد میکنیم تا زمانی که این مشکلات جدی نشده اند نسبت به برطرف نمودن آنان اقدام نمایید.

علت اینکه یخ ها یا خیلی بزرگ هستند یا خیلی کوچک چیست؟

یک مشکلی که شاید چندان جدی نباشد ولی اگر به آن توجه نداشته باشیم ممکن است در آینده مجبور شویم هزینه های گزافی را بابتش پرداخت نماییم. اینکه یخ های یخ ساز یا خیلی بزرگ هستند یا خیلی کوچک مشکل چندانی نیست با کمی تنظیمات می توانید این مشکل را برطرف نمایید.

مرحله اول : اندازه یخ ها یا خیلی بزرگ هستند یا اینکه خیلی کوچک هستند. با اینکه هیچ گرفتگی وجود ندارد اما یخ ها حالت طبیعی ندارند. این مشکل را میتوانید با کمی تنظیمات ساده برطرف نمایید.

تعمیر یخساز : همیشه باید مقدار مناسبی آب به داخل قالب های یخ ساز وارد شود. در صورتی که مقدار آبی که وارد قالب ها می شود یا خیلی زیاد باشد یا خیلی کم باعث می شود اندازه یخ ها متفاوت باشند. اولین کاری که باید انجام دهید پوشش یخ ساز را بردارید، پوشش یک صفحه سفید در قسمت جلویی یخساز است و به سادگی جدا می شود. اگر جدا نمودنش کمی سخت است پیشنهاد می شود از ابزار ها(مانند پیچ گوشتی) استفاده نمایید تا به آرامی جدا گردد.

زیر پوشش، مونتاژ پیچ و مهره را خواهید دید که یک شاخص مثبت و منفی در این بخش وجود دارد. این بخش مخصوص تنظیم مقدار آبیست که باید وارد قالب های یخ ساز شوند. برای کم کردن مقدار آب به سمت علامت منفی و برای بیشتر کردن آن به سمت علامت مثبت بچرخانید. با همین نکته ساده می توانید مشکل خود را برطرف نمایید. بعد از تنظیمات مجددا پوشش مربوطه را بسته و یخچال را به برق بزنید و تست نمایید که آیا تنظیمات درستی را انجام داده اید یا خیر؟

کلام آخر

به انتهای یکی دیگر از مقالات آموزش تعمیر یخچال فریزر و  ساید بای ساید رسیده ایم. مقاله دلایل خرابی ساید بای ساید یک مقاله کامل و جامع در خصوص نگه داری اصولی ساید بای ساید و یخچال فریزر است. همچنین نکاتی که در این مقاله ارائه شده است مختص برند خاصی نبود و به صورت عمومی ارائه شده است. که برای اکثر برند های معروف مطابقت داشته و میتوانید مشکل خود را برطرف نمایید.

دلایل خرابی ساید بای ساید میتوانید بسیار پیچیده و زیاد باشد. برای همین نمی شود به صورت کامل تمام دلایل خرابی ساید بای ساید را بیان نمود. ولی در مقاله دلایل خرابی ساید بای ساید سعی برآن گردیده است که به مشکلات مهمی که اکثر کاربران با آن سروکار دارند بحث شود.

با نکاتی که خدمتتان عرض نمودیم و رعایت برخی نکات دیگر میتوانید عمر وسایل منزلتان را چندین برابر نمایید. همچنین میتوانید از هزینه های تعمیر ساید بای ساید و تعمیرات یخچال فریزر دور باشید. در پایان هم اگر شما هم تجربه ای در خصوص مشکلات یخ ساز و ساید بای سای داشته اید آن را در بخش دیدگاه ها مطرح نمایید. و یا اینکه نیاز به مشاوره یا سوالاتی در ذهنتان مانده است که نیاز به پاسخ دارید میتوانید از کارشناسان مجرب بنیان سرویس کمک بخواهید.

 

بنیان سرویس

  • ashna App