تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر و سرویس ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی کنوود، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی زیمنس، تعمیر لباسشویی ایندزیت، تعمیر لباسشویی ارج، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر ساید بای ساید کنوود، تعمیر ساید بای ساید دوو ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

تعمیرات تخصصی برد الکترونیک برد ماشین لباسشویی

ashna App | سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۴۰ ق.ظ

 

مرکز تعمیراتی ایران اپلیانس ارائه دهنده خدمات تعمیرات تخصصی برد الکترونیک ماشین لباسشویی.تعمیرگاه و مرکز تعمیراتی ایران اپلیانس با برخورداری از سابقه و تجربه لازم در زمینه ارائه خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی در خدمت متقاضیان ارجمند می باشد. ارائه سرویس های با کیفیت تعمیراتی به صورت شبانه روزی با بهره گیری از کارشناسان فنی با تجربه صورت خواهد گرفت و شما در هر نقطه از استان تهران که حضور داشته باشید، می توانید از طریق شماره های موجود در این سایت با مجموعه ی ما تماس بگیرید. به منظور ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی پس از تماس تلفنی، یکی از تعمیرکاران مجرب ما به آدرس اعلامی از جانب شما اعزام خواهد شد.

یکی از تخصص های ما تعمیرات برد ماشین لباسشویی می باشد، در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل فنی شده است که بعد از بررسی آن نتوانسته اید آنرا رفع کنید، توصیه می کنیم که با توجه به حساسیت وسایل برقی برای جلوگیری از افزایش خرابی و اسیب به دستگاه، از دستکاری وسیله پرهیز کنید و با ما تماس بگیرید. ارائه ی سرویس برای رفع اشکال و تعمیر ماشین لباسشویی از تمام برند های ایرانی، اروپایی، آسیایی و آمریکایی مثل (سامسونگ، ال جی، کندی، کنوود، بوش، حایر، جنرال الکتریک، دوو، ویرپول، وستینگهاوس و .... ) مقدور می باشد.

تعمیرگاه فوق تخصصی تعمیرات برد ماشین لباسشویی

ویژگی های سرویس تعمیرات برد ماشین لباسشویی

-          این سرویس قابلیت ارائه به مشتریان عزیز به صورت شبانه روزی و در تمام ساعات را دارد.

-          برای برخورداری از آن نیاز به جابه جایی دستگاه نمی باشد و تعمیر به صورت صد در صد در محل و آدرس شما انجام می شود.

-          در کوتاه ترین زمان پس از تماس، کارشناس فنی مربوطه به آدرس شما اعزام می گردد.

-          ارائه ی خدمات تعمیرات برد ماشین لباسشویی در تمامی مناطق استان تهران مقدور می باشد.

-          متقاضیان می توانند حتی در روزهای تعطیل نیز از خدمات ما استفاده نمایند.

-          در صورت نیاز به تعویض قطعات بخش های مختلف ماشین لباسشویی، ایران اپلیانس تامین کننده قطعات خواهد بود.

-          تمامی اجزای تعویض شده ارجینال می باشند.

-          به منظور پشتیبانی قطعاتی که تعویض شده اند، ضمانت نامه ی سه ساله ارائه می شود و در صورت بروز هر گونه مشکل مجدد، پیگیر آن خواهیم بود.

 

 

درمورد تعمیرات لوازم خانگی بیشتر بدانید :

بررسی دلایل خرابی ساید بای ساید و رفع عیب آن به زبان ساده

 

چه زمان به نمایندگی ماشین لباسشویی مراجعه کنید؟

اگر بر اثر هر دلیلی مشکلی در دستگاه به وجود بیاید، اول از همه به این نکته توجه داشته باشید که آیا این وسیله دارای کارت گارانتی هست یا خیر، در صورتی که ماشین لباسشویی شما کارت گارانتی دارد و تاریخ درج شده بر روی آن هنوز دارای اعتبار است به نزدیک ترین نمایندگی مراجعه نمایید. می توانید با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با فروشگاهی که از آن خرید کرده اید، لیست نمایندگان مجاز در شهر خود را دریافت کنید . توصیه همیشگی ما به خریداران این است که از فروشگاه های مجاز خرید کنند تا در صورت بروز خرابی بتوانند به راحتی از خدمات پس از فروش استفاده نمایند.

چه زمان از خدمات تعمیرگاه مجاز تعمیرات برد ماشین لباسشویی استفاده کنید؟

اگر دستگاه شما کارت گارانتی نداشت و یا تاریخ آن فاقد اعتبار بود، بهترین کار مراجعه به تعمیرگاه های مجاز است. از سپردن ماشین لباسشویی به تعمیرکارانی که دارای سابقه و تجربه لازم نیستند خودداری کنید. همانطور که قبلا گفتیم در هر ساعت از شبانه روز آماده ی ارائه ی خدمات در محل کار یا منزل شما خواهیم بود. تست و عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی به طور کامل در محل اعلام شده از سوی مشتری صورت می گیرد و به دلیل عدم ضرورت جا به جایی و انتقال ماشین لباسشویی تا حد زیادی هزینه ها کاهش خواهد یافت. راه دسترسی شما به تعمیرگاه مجاز تعمیرات انواع ماشین لباسشویی از طریق تماس تلفنی می باشد. شماره های تماس نیز در این سایت ذکر شده اند.

تعمیر برد ماشین لباسشویی و سایر اجزا

لباسشویی های تمام اتوماتیک از اجزای مختلفی تشکیل شده اند و در موقع به وجود آمدن خرابی ها و مشکلات فنی وظیفه ی تعمیرکاران در وهله ی اول شناسایی مشکل می باشد. اینکه بتوانند به درستی تشخیص دهند که ایراد از کدام قطعه است اهمیت بسیار زیادی دارد. تعمیرگاه مجاز ایران اپلیانس آماده ی ارائه سرویس های لازم به منظور رفع کلیه اشکالات مربوط به ماشین لباسشویی می باشد، مشکلات فنی ممکن است در بخش های زیر به وجود بیایند: کابل رابط، ترمینال، صفحه کلید، نمایشگر دیجیتالی، میکرو سوئیچ، المنت یا هیتر، قفل مغناطیسی، ترموستات، صفحات منعکس کننده حرارات، شیر الکتریکی، تایمر، برد ماشین لباسشویی، واتر پمپ، هیدورستات و ....

عیوب مربوط به بخش های مختلف دستگاه ممکن است مکانیکی و یا الکتریکی باشند که در هر دو صورت شناسایی دقیق و به موقع قطعه ی معیوب می تواند از به وجود آمدن آسیب های جدی جلوگیری نماید. البته می توان گفت که برخی از مشکلاتی که برای این دستگاه به وجود می آید، می تواند ناشی از استفاده و کاربری نا صحیح باشد، برای مثال: اگر در هنگام شستشوی لباس، از پودر نامرغوب که مخصوص ماشین لباسشویی نیست، استفاده شود امکان دارد که بر اثر ازدیاد کف، لوله هوای هیدرواستات مسدود شده و عمل آبگیری مختل گردد. پس دقت در استفاده ی درست از لوازم خانگی اولین شرط نگهداری و طول عمر دستگاه است.

 

منبع

  • ashna App