تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر و سرویس ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی کنوود، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی زیمنس، تعمیر لباسشویی ایندزیت، تعمیر لباسشویی ارج، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر ساید بای ساید کنوود، تعمیر ساید بای ساید دوو ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

نکات مهم درباره شستشو با شامپو فرش

ashna App | دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۷ ب.ظ

فرض کنید فرش هایتان را تازه شسته اید و آن ها را پهن کرده اید و برای شام آبگوشت گذاشته اید به یکباره تمام آب آن روی فرش هایتان میریزد ، در گذشته شما مجبور هستید دوباره فرش هایتان را بشوئید اما امروزه با شامپو فرش ها می توانید به راحتی فرش هایتان را پاکیزه کنید و لک های کوچک و بزرگ آن را پاک کنند ، با ما همراه باشید تا به شما آموزش طزر استفاده درست از شامپو فرش را ارائه بدهیم .

 

طزر استفاده درست از شامپو فرش 

با گذشت زمان آلودگی های بسیاری روی فرش های شما می شیند بنابراین قبل از هرچیزی با یک جارو برقی موتور قوی تمام گرد و غبار روی سطح فرش را پاک کنید ، از یک اسفنج با دستمال مناسب استفاده کنید سپس با یک دستمال نم دار سطح فرش را نم دار کنید

قبل از هر چیزی طرز استفاده شامپو فرش خریداری شده را بخوانید برای شتسشو فرش هایتان با شامپو فرش ابتدا به مقدار لازم اب بردارید و شامپو را آغشته به آب کنید سپس اسنفناج یا دستمال را آغشته کنید و به آرامی روی فرش بکشید سعی کنید از یک گوشه فرش شروع کنید و تمیز کاری رو شروع کنید بعد از آن حدود 40 تا 50 دقیقه اجازه بدهید تا شامپو روی فرش بماند و سپس با یک بخار شوی استفاده کنید و البته از جارو برقی نیز می توانید استفاده کنید

 

معرفی شامپو فرش هایی که به فرش های شما آسیب نمی زند

                                                                                                                                                          White  شامپو فرش گلرنگ مدل

این شامپو فرش مناسب برای مبلمان ، فرش و موکت می باشد ، و برند مناسبی است و هیچ آسیبی به فرش های شما نمی زند

 

شامپو فرش مدل دوراکلین

این شامپو فرش قدرت شویندگی بالایی دارد و حجم بالای یکی دیگر از مزیت های این شامپو می باشد و قیمت بسیار مناسبی دارد

 

 Premium اسپری شامپو فرش و مبلمان استونیش سری

این شامپو فرش بسیار خوش بو می باشد و قدرت شویندگی بالایی دارد اما از معایب آن قیمت بالای آن می باشد

 

جایگزین شامپو فرش

برای شامپو فرش های خانگی روش های متفاوتی وجود دارد که دو روش معروف آن در این مطلب ذکر می شود

مایع  ظرف شویی و آب

ترکیب مایع ظرفشویی و آب یکی از ترکیب های معروف و قدیمی برای شستشو فرش ها مباشد که یک شامپو فرش نسبتا خوبی به شمار می آید .

مایع  ظرف شویی و آب

ترکیب مایع ظرفشویی و آب یکی از ترکیب های معروف و قدیمی برای شستشو فرش ها مباشد که یک شامپو فرش نسبتا خوبی به شمار می آید .

کافیست مقداری آب در سطلی بریزید و به مقدار کافی از مایع ظرف شویی داخل آب بریزید و با یک اسفنج کثیفی ها را از روی فرش بزدائید .

امونیاک وسرکه سفید

این روش یک شوینده قدرتمندی می سازد ، در این روش مقداری روی فرش به خصوص لک های روی فرش امونیاک بریزید و بعد از آن با یک دستمال سفید رنگی فرش را به ملایمت پاک کنید و در اخر سرکه سفید روی ان به مقدار بسیار کم بریزید .

 

دوستان خوبم برای شستشو فرش هایتان بهتر است با یک قالیشویی خوب تماس بگیرید تا فرش هایتان آسیبی نرسد و به تمیزی شسته شود ، قالیشویی شهرزیبا و قالیشویی ادیب از بهترین قالیشویی های تهران می باشند

 

 

قالیشویی شهر زیبا

قالیشویی ادیب

  • ashna App

نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال

ashna App | شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵ ق.ظ

نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال

نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال یکی از سوالاتی است که اکثر افراد به دنبال آن هستند تا در زمان تهیه فیلتر بیرونی یخچال یا فیلتر داخلی یخچال به مشکل برخورد نکنند. از همین رو قصد داریم در ادامه مقالات آموزش تعمیر یخچال و ساید به بررسی تشخیص اصولی اصل بودن یک فیلتر آب در یخچال و ساید بای ساید بپردازیم، برای همین پیشنهاد میکنیم تا انتها همراه پایگاه دانش بنیان سرویس باشید.

نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال

معمولا قبل از خرید یک وسیله باید فرق بین اصلی و تقلبی بودن آن را به خوبی بدانیم. تفاوتی ندارد که میخواهیم یک فیلتر آب برای یخچال تهیه نماییم یا قصد خرید یکی از وسایل آسپزخانه را دارم. از همین رو باید فرق فیلتر یخچال اصل و تقلبی را به صورت کامل متوجه شویم تا در زمان خرید فیلتر یخچال به مشکل برخورد نکنیم.

چند روش ساده برای اینکه متوجه شوید فیلتر تهیه شده اصلی است یا تقبلی وجود دارد که میخواهیم تمام این موارد را خدمتتان عرض نماییم تا با آسودگی خیال اقدام به تهیه فیلتر برای یخچال خود نمایید.

اما قبل از هر چیزی باید این نکته را بدانید که فیلتر های تصفیه آب یخچال به دو دسته کلی داخلی و خارجی تقسیم بندی می شوند. که باید در تهیه این مورد به آن حتما توجه داشته باشید. در ادامه تصاویری از نمونه های فیلتر بیرونی و داخلی قرار گرفته است که میتوانید آن را مشاهده نمایید.

مورد اول : داشتن لیبل مشخصات و هولوگرام

اولین بخشی که باید آن را بررسی نمایید، مشخصات کامل فیلتر است که معمولا توسط یک لیبل برروی فیلتر قرار میگیرد. این مشخصات شامل عمر مفید، میزان تصفیه آب، میزان ورودی و خروجی آب و سایر اطلاعات فنی است که باید حتما فیلتر خریداری شده این موارد روی آن وجود داشته باشد.

در فیلترهای اصلی که دارای کیفیت بالا و مواد تولیدی درجه یک هستند، کنار لیبل شما میتوانید هولوگرام اصالت کالا را هم مشاهده نمایید. در هنگام خرید حتما این مورد را بررسی نمایید.

مورد دوم : بسته بندی فیلتر

همانطور که در بالا به آن اشاره شد فیلتر های یخچال دو دسته کلی داخلی و بیرونی دارند. معمولا فیلتر های بیرونی پک شده هستند و فیلتر های داخلی درون کارتن قرار میگیرند. اگر قصد تهیه فیلتر بیرونی یخچال را دارید باید این نکته را در نظر داشته باشید که حتما این فیلتر را به صورت پک بسته بندی شده تحویل بگیرید و از دریافت فیلتر باز و بدون محافظ خودداری نمایید.

همچنین برای تهیه فیلتر داخلی باید این مورد را در نظر داشته باشید که، فیلتر باید درون کارتن بسته بندی و پک شده وجود داشته باشد و از تهیه فیلتر های بدون کارتن و باز خودداری نمایید.

 

مقاله پیشنهادیارور hrs در یخچال جنرال الکتریک

 

مورد سوم : برند تولیدی در نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال

سومین موردی که باید بررسی نمایید، برند تولیدی فیلتر یخچال است. بهترین برند های تولید کننده فیلتر، مارک ال جی ، سامسونگ، بوش و جنرال الکتریک هستند. حتما قبل از تهیه نمونه فیلتر بیرونی خود را با نمونه ای که قصد تهیه آن را دارید مطابقت دهید تا مشکلی برایتان به وجود نیاید.

همچنین میتوانید با جستجو نام برند فیلتر، از اصالت و کیفیت آن مطلع شوید. معمولا شرکت های تولید کننده فیلتر مشخصات کامل خود را در صفحات وب قرار میدهند تا افراد زیادی بتوانند از کیفیت و کاربرد محصولاتشان، مطلع شوند.

مورد چهارم : بررسی عمر مفید فیلتر یخچال

این نکته را باید در نظر داشته باشید که عمر مفید فیلتر های یخچال محدود هستند و شما نمیتوانید به صورت دائمی از این فیلترها استفاده نمایید. عمر مفید یک فیلتر بیرونی با توجه به شرایط اقلیمی شما نهایتاً 6 ماه است.

همچنین عمر مفید فیلتر های داخلی یخچال با توجه به شرایط اقلیمی شما نهایتاً یک سال کاربرد دارند. از همین رو اگر در فیلتر خریداری شده عمر مفیدی متفاوت تر از آنچه که اینجا بیان شد وجود داشت، احتمال زیاد فیلتری که قصد خرید آن را دارید تقلبی است. همچنین به شما پیشنهاد میکنیم قبل از اتمام شدن عمر مفید فیلتر حتما آن را تعویض نمایید.

مورد پنجم : کربن گیری فیلتر بیرونی یخچال

یکی از ساده ترین روش ها برای نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال، کربن گیری فیلتر است. (البته این مورد فقط برای فیلترهای بیرونی کاربرد دارند.) برای این کار کافی است زمانی که فیلتر را تهیه میکنید، قبل از اینکه آن را به یخچال و ساید بای ساید خود متصل نمایید، اجازه دهید کمی آب درون فیلتر گردش داشته باشد.

زمانی که جریان آب به پشت فیلتر متصل باشد و بخشی که قرار است به یخچال وصل شود را درون یک سطل خالی نگه دارید، باید مقداری آب سیاه از درون فیلتر خارج شود. این حالت نشان میدهد که فیلتر شما اصلی بوده و پمپ شده تحویل شده گردیده است.

نتیجه گیری نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال

اگر میخواهید به صورت اصولی نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال را متوجه شوید، پیشنهاد میکنیم قبل از تهیه فیلتر حتما باکارشناسان فروش در تماس باشید تا شما را به خوبی راهنمایی نمایند. اما برای نحوه تشخیص اصل بودن فیلتر آب یخچال میتوانید از مواردی که در بالا به آن اشاره شد استفاده نمایید.

همچنین میتوانید با یک تکنسین فنی برای تهیه فیلتر آب یخچال مشورت نمایید تا شما را به صورت کاملا تخصصی در امر خرید این وسیله مهم یاری نمایند. اما اگر بخواهیم به صورت خالصه این موارد را با یکدگیر بررسی کنیم به این صورت هستند:

  • بررسی لیبل مشخصات فیلتر
  • بررسی بسته بندی فیلتر
  • بررسی برند تولیدی فیلتر
  • بررسی عمر مفید
  • کربن گیری فیلتر های بیرونی

منبع : نحوه تشخیص فیلتر اصلی یخچال

  • ashna App