تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر و سرویس ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی کنوود، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی زیمنس، تعمیر لباسشویی ایندزیت، تعمیر لباسشویی ارج، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر ساید بای ساید کنوود، تعمیر ساید بای ساید دوو ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون

ashna App | جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ب.ظ

آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون یک آموزش تخصصی و اختصاصی در حوزه تعمیرات تلویزیون است. بدیهی است که کاربران عمومی هرگز نمی توانند از عهده پروسه تخصصی این تعمیرات بر آیند. آنچه که در این مقاله می آید تنها بخش کوچک و اندکی از مسیر آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون است. اگر می خواهید در این حوزه متخصص شوید و اگر می خواهید دانش خود را در حوزه تعمیر تلویزیون بالا ببرید، مطالعه این مقاله برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون از کجا شروع می شود؟

برای اینکه بتوانید بک لایت و مشکلات مربوط به آن را به خوبی شناسایی کنید باید در گام اول بدانید که کارایی این بخش از تی وی چیست و با چه هدفی در دستگاه تعبیه شده است و چه مسئولیت هایی بر عهده دارد. در پروسه آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون به این موضوع نیز اشاره شده است که تعمیرکار باید بداند که چه عواملی باعث خرابی بک لایت تلویزیون می شود ؟ همه این موضوعات را توضیح خواهیم داد.

آموزش روش های تشخیص خرابی و تعمیر بک لایت تلویزیون

  • صدای تلویزیون پخش می شود، ولی تصویر نمایش داده نمی شود
  • روشنایی نور در قسمتی از تصویر کمتر است
  • پس از روشن کردن تلویزیون یک لحظه لوگوی تی وی نمایش داده می شود و بعد صفحه تاریک می شود
  • نور در بخشی از تصویر خاموش و روشن می شود
  • پس از مدتی که تلویزیون روشن است

 

تشریح مراحل آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون

آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون با این موضوع شروع می شود که نوع تلویزیون باید مشخص شود. تلویزیون ها با فناوری ها و تکنولوژی های مختلفی تولید و عرضه می شوند. ال سی دی، ال ای دی ، پلاسما، هوشمند و … . نوع تلویزیون در بک لایت استفاده شده در آن تاثیر دارد. پس در گام نخست این موضوع را بررسی کنید. باید بدانید که وظیفه بک لایت تلویزیون تولید نور برای نمایش تصویر است. یک بک لایت از صفحات مشعب، لامپ های SMD یا معمولی و نوارهای مسی یا آلمینیومی تشکیل شده است. وقتی آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون به مراحل پیشرفته تر برسد، باید تک تک این اجزا را بررسی کنید و اگر نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، آن نیاز را برطرف سازید.

همچنین برای اینکه آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون را کمی تخصصی تر توضیح دهیم باید بگوییم که نوارهای مسی یا آلمینیومی که زیر لامپ ها قرار دارند، وظیفه خنک نگاه داشتن لامپ ها و انتقال گرما از لامپ به بدنه را بر عهده دارند تا لامپ ها خنک شوند. امکان تعمیر یا تعویض بک لایت بسیار وابسته به نوع تی وی است. دسته ای از بک لایت ها از لامپ های اس ام دی که به صورت سری کنار هم قرار دارند، تشکیل شده اند. در این مدل از بک لایت ها به دلیل پرس شدن لامپ ها، لازم است بک لایت به صورت کامل تعویض شود.

در دسته ای دیگر از بک لایت ها لامپ ها بر روی نوار هایی که جنس کف آنها مس است، نصب شده اند. هر یک از این نوارها را شاخه می نامند. هر ردیف از دو شاخه تشکیل شده و توسط کانکتور هایی که در ابتدا و انتهای هر دو شاخه قرار دارند، به هم متصل شده و تشکیل یک ردیف را می دهند. تعمیر بک لایت تلویزیون در مدل شاخه ای راحت تر و امکان پذیر تر و البته کم هزینه تر است، زیرا تعمیرکار می تواند تنها آن شاخه هایی را که سوخته اند، تعویض کند.

دسته ای دیگر بک لایت های مهتابی هستند. تعمیر بک لایت های مهتابی همچون شاخه ای راحت تر و امکان پذیر تر و البته کم هزینه تر است، زیرا با تعویض تعداد لامپ های خراب بک لایت تلویزیون، بهبودی حاصل می شود.

 

 

بیشتر بدانید : 

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی لباسشویی

 

راه های پیشگیری از خرابی بک لایت تلویزیون

  • در منوی تنظیمات تی وی هرگز نور تصویر و روشنایی را روی 100 قرار ندهید
  • همیشه میزان استاندارد نور و روشنایی را بین 70 تا 80 تنظیم کنید
  • این تنظیمات را بر روی هر خروجی تصویر مانند HDMI1 و HDMI2 انجام دهید
  • هرگز تلویزیون را به صورت مداوم روشن نگذارید

تعمیرات تلویزیون در تهران

واحد تخصصی تعمیرات تلویزیون در تهران به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده و خدمات و سرویس هایی متنوع و کاربردی در حوزه نرم افزار و سخت افزار به کاربران انواع تی وی ها ارائه می دهد. این مرکز معتبر و قانونی تمام امکانات لازم برای اجرای یک تعمیر با کیفیت و تخصصی را فراهم کرده است تا کاربر هیچ دغدغه ای در زمینه دریافت خدمات با کیفیت نداشته باشد. تمامی سرویس ها ضمانت شده است. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تخصصی تعمیرات تلویزیون در تهران تماس بگیرید.

  • ashna App

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی لباسشویی

ashna App | چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۵ ب.ظ

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی لباسشویی

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی ، دلایل خرابی برد ، رفع عیب برد لباسشویی ، مشکلات خرابی لباسشویی که به برد الکترونیکی مرتبط میباشد و ... را در مقاله برد الکترونیکی ماشین لباسشویی تحت پوشش قرار داده ایم  ، با آی.پی امداد همراه باشید .

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی لباسشویی
تعمیر و تعویض برد الکترونیکی لباسشویی

توجه : شما عزیزان برای  تعمیر لباسشویی و یا تعویض و تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی میتوانید از خدمات آی.پی امداد بهره مند شوید .

آسیب دیدن قطعات لوازم الکتریکی معمولا باعث عدم کارکرد یا کارکرد ناصحیح قطعات موجود دیگر در آن دستگاه می شود ، امروزه یکی از وسایل پرمصرف در خانه ماشین لباسشویی است که در صورت بروز خرابی در قطعات آن باعث تعویق در کارهای خانه و ایجاد مشکلاتی می شود ، گاهی اشکالات فنی در قسمتهایی از ماشین لباسشویی به وجود می آید مثلا خرابی در قسمت سیم کشی ، صفحه کلید ، پنل دیجیتالی ، میکرو سوئیچ درب ، المنت (هیتر) ، ترمیستور، سنسور حراراتی ، شیر برقی لباسشویی ، تایمر لباسشویی ، برد الکترونیکی ماشین لباسشویی ، واتر پمپت تخلیه باسشویی ، هیدروسنسور و ...

مشکلات مرتبط به قسمتهای مختلف دستگاه می تواند الکترونیکی و یا مکانیکی باشد تشخیص دقیق وبه موقع قطعه معیوب شده و سوخته از بروز صدمات جدی در ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. بعضی از مشکلات دیگر که می تواند برای یک دستگاه بوجود آید می تواند به دلیل استفاده نادرست از وسیله باشد مثلا استفاده از پودر بی کیفیت ماشین لباسشویی که با تولید کف زیاد می تواند لوله هوای هیدروسنسور را بسته و عمل ابگیری را دچار مشکل کند. پس استفاده صحیح از وسایل خانگی مهمترین دلیل نگهداری و افزایش عمر وسیله می باشد. در این مقاله به آشنایی با قطعه مهمی در ماشین لباسشویی به نام برد الکترونیکی و عیب های حاصل شده از خرابی در این قطعه و همچنین تعمیرات برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می پردازیم .

برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

با توجه به پیشرفت در زمینه تکنولوژی و علم ، تولیدات لوازم خانگی برای ایجاد نو آوری ها و کارایی بهتر از وسیه قطعاتی جدید را جایگزین قطعات قبلی می کند تا کارایی بهتری را در لوازم خانگی ارائه دهد ، در ماشین لباسشویی ها نیز این روند وجود دارد ، یکی از قطعات ماشین که با پیشرفت تکنولوژی به روز شده است برد الکترونیکی آن است که در ماشین لباسشویی های جدید پیشرفته تر شده است .

با در نظر گرفتن اینکه ماشین لباسشویی های تولید جدید دارای برد های تخصصی و پیشرفته تری می باشند که وظیفه آنها کنترل سایر قسمتهای ماشین لباسشویی می باشد ، بنابراین اگر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دچار مشکل و نقص فنی شود باید تعمیرات آن را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید و از دست کاری کردن آن بپرهیزید .

وظیفه اصلی برد الکترونیکی در ماشین لباسشویی کنترل و هدایت فرمان هایی است که از سمت دکمه استارت برای شروع کار و تایمر که زمان کارکرد شسشتو را معین می کند است ، این قطعه کارکرد بسیار مهمی در ماشین لباسشویی دارد و چنانچه اسیب ببیند مشکل اساسی در دستگاه به وجود می آید و شما قادر به استفاده از ماشین لباسشویی به هیچ وجه نخواهید بود ، در صورت معیوب شدن برد الکترونیکی حتی ماشین لباسشویی روشن نیز نخواهد شد .

چنانچه برد الکترونیکی لباسشویی بوش ، آاگ ، سامسونگ و ال جی شما عزیزان نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی آاگ ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی، نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ  بهره مند شوید .

چرا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خراب شده است ؟

قطعات تشکیل دهنده برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خازن ها و فیوزهای حساس هستند که روی برد تعبیه شده اند ، در صورتی که برق دچار نوسان شود باعث اتصالی در خازن و سپس سوختن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خواهد شد ، همچنین اگر به دلایلی مانند کار نکردن صحیح قطعات درونی ، آب به درون ماشین نفوذ کند باعث ایجاد اتصالی در سیم پیچی داخلی می شود و  برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می سوزد در صورت بروز چنین مشکلی خطر برق گرفتگی نیز وجود دارد (اب به داخل ماشین نفوذ کرده سیم پیچی ها اتصالی می کنند و بدنه ماشین نیز دارای برق می شود) در صورت آتش سوزی ماشین نیز برد الکترونیکی می سوزد و قابل تعمیر نیست ؛ در صورتی که مشکل از خازن و فیوزهای برد الکترونیکی باشند و قابل تعمیر ، می توان برد را تعمیر کرد اما در صورتی که برد بسوزد و قابل تعمیر نباشد ، برد جدیدی را بر روی ماشین نصب می کنند تا ماشین لباسشویی بتواند دوباره کارکرد داشته باشد و کاربر بتواند برای شستشوی البسه از آن استفاده کند .

در صورت تعویض برد اطمینان حاصل کنید تا از برد اورجینال و مناسب استفاده شود تا هزینه تعمیرات شما به هدر نرود و هم چنین ماشین لباسشویی بتواند مثل سابق کارکرد درستی داشته باشد و صدمه ای به قطعات دیگر ماشین لباسشویی و یا خود دستگاه به طور کل ایجاد نکند .

مشکلات ماشین لباسشویی که به برد الکترونیکی مرتبط است

  • مشکل در اجرای برنامه‌ها توسط ماشین لباسشویی: یعنی لباسشویی برنامه را طبق برنامه و دستور صادرشده انجام نمی‌دهد.
  • ازکارافتادن و کار نکردن پنل جلویی ماشین
  • خاموش شدن پنل جلویی ماشین لباسشویی
  • خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار

اگر مشکل لباسشویی ایندزیت ، کنوود ، دوو و ارج شما عزیزان به برد الکترونیکی مرتبط میباشد کافی است از خدمات  نمایندگی تعمیرات لباسشویی دوو ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود ، نمایندگی تعمیرات لباسشویی ارج بهره مند شوید .

 

 


بیشتر بخوانید :

فرآیند جرم گیری ماشین لباسشویی چگونه است؟


 

تعمیرات برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

گاهی برد الکترونیکی به قدری صدمه دیده است که نمی توانید آن را تعمیر کنید و باید تعویض شود در این صورت برای کاهش در هزینه و زمان بهتر است قطعه را سریع تر عوض کنید در این صورت تعویض کار بیهوده ای است زیرا بعد از چند بار کار کردن دوباره قطعه دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر خواهد داشت و این کار مقرون به صرفه نیست زیرا مجددا باید هزینه تعمیرات را بپردازید و هم چنین ممکن است قطعه معیوب به ماشین لباسشویی آسیب برساند ، نوع دیگر از تعمیرات برد هستند که با تعمیر قسمتی از برد یا تعویض قطعه کوچک برد شما مانند روز اول می‌شود و دیگر نیازی به تعویض آن نیست و شما از قطعات اولیه دستگاه خود استفاده می‌کنید. در بسیاری از موارد تعمیرات برد مقرون‌ به‌صرفه خواهد بود.

پس از تلاش های ناموفق برای تشخیص و چک کردن قطعات معیوب معمول و هر چیز دیگری می توان بر روی آن نتیجه گیری کرد که برد الکترونیکی ماشین لباسشویی خراب است .

اگر شما اطلاعات فنی کافی برای تعمیرات دارید با طی کردن مراحل زیر می توانید برد الکترونیکی ماشین لباسشویی را تعمیر یا تعویض کنید :

هشدار: تعمیر لوازم خانگی می تواند خطرناک باشد، اطمینان حاصل کنید که از راهنماهای مناسب، ابزار و وسایل ایمنی صحیح برای انجام تعمیرات استفاده کنید و تمام دستورالعمل ها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که تمام مراحل را درک کرده اید و قادر  به انجام تعمیرات هستید، برخی از تعمیرات باید توسط یک تکنسین واجد شرایط انجام شود.

1) برق را خاموش کنید

برای ایمنی خود و ماشین لباسشویی قبل از شروع تعمیرات ، دوشاخه ماشین لباسشویی را از پریز بکشید تا با خیالی آسوده بدون صدمه زدن به جان خود و دستگاه تان به تعمیرات بپردازید. (این مرحله ساده پیش نیاز و از مهمترین مراحل تعمیرات یا تعویض قطعات در لوازم الکتریکی می باشد، بنابراین این مورد را جدی بگیرید)

2) کنترل پنل را خارج کنید

کنترل پنل را برداشته و پوشش کشیده شود، با استفاده از پاک کننده های الکتریکی این قسمت را از آلودگی ها پاکسازی کنید، اکنون اجازه دارید یک نگاه دقیق تر داشته باشید

نگاهی به آن الکترولیتیک در قسمت منبع تغذیه نگاه کنید از برد الکترونیک، بالا برجسته است، او خشک شده است.

3) خازن های الکترولیتی باید به طور کامل صاف باشند و هنگامی که تا خوردگی در ان ها باشد مطمئن باشید آنها شکست خورده اند و یا حداقل در حال خروج از برد الکترونیکی هستند به دلیل گذشت زمان و کارایی و همچنین وجود حرارت مهر و موم های خازن آب شده است و شکسته شده است یا از جای در آمده است.اگر الکترولیت ها از برد خارج شده باشد باعث خرابی و اسیب دیدن برد الکترونیکی می شود ، در صورت خرابی در قسمت خازن ، خازن جدیدی روی برد نصب می شود و برد می تواند به فعالیت خود در مجموعه قطعات ماشین لباسشویی ادامه دهد.

برای تعویض خازن های معیوب برد الکترونیکی ماشین لباسشویی نیز وقتی تلاش کردید کار ماشین لباسشویی را شروع کنید سعی می کنید درب را قفل کنید و موتور حدود 5 ثانیه یا بیشتر روشن می شود و هرگز پیشرفت نخواهد کرد پس از این، نور قفل درب چشمک می زند حتی اگر برنامه را لغو کنید آن را خاموش کنید و سعی کنید آن را دوباره شروع کنیدهمین جریان فقط ادامه خواهد داد. تنها راه برای خاموش کردن نور قفل درب، این بود که دو شاخه دستگاه را از پریز جدا کنید، پس از جدا کردن و وصل آن دوباره چرخه تکرار می شود. روشن، ضربه شروع، قفل کلیک، موتور تبدیل، و سپس هیچ چیز کار نمی کند فقط نور قفل درب چشمک زن می زند .

بنابراین کنترل پنل را کشیده و در نگاه اول هیچ چیز را غیر عادی نمی بینید ، اما پس از بازرسی دقیق تر، یک خازن کوچک 1000 متری با 6.3 ولت  پیدا می کنید ، کلاهک قدیمی که به مرور زمان یا بر اثر حرارت زیاد آب شده است و لحیم ان باز شده است را برداشته و به جای آن خازن جدیدی را نصب می کنید ، چگونگی کارکرد این مدار کنترل کمی پیچیده است اما کارایی این خازن ها با قفل درب ماشین لباسشویی در ارتباط است ، وقتی درب ماشین لباسشویی قفل نمی شود ماشین نمی تواند کارکرد خود را شروع کند و پیشرفتی نخواد داشت و موتور ماشین تا زمانی که تعمیرات لازم انجام نشود نمی تواند با این مشکل مواجه شود،  بنابراین عملکرد این خازن ها در مدار برد اکترونیکی ماشین لباسشویی بسیار حائز اهمیت است .

 

منبع : ipemdad

  • ashna App

فرآیند جرم گیری ماشین لباسشویی چگونه است؟

ashna App | يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ

جرم گیری ماشین لباسشویی

 

جرم گیری ماشین لباسشویی با استفاده از روش‌های مختلف امکان پذیر است که فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. ماشین لباسشویی به عنوان یکی از پر کاربرد ترین وسایل موجود در منزل به حساب می آید. تمیز کردن و جرم گیری ماشین لباسشویی یکی از مسائل بسیار مهم در زمینه نگهداری از این وسیله پر کاربرد در منزل می باشد. با توجه به کثیفی ‌های مختلفی که توسط لباسها در ماشین لباسشویی قرار می‌گیرند و گاهی اوقات پیش می آید که این کثیفی ها در ماشین لباسشویی باقی می ماند به عنوان محلی برای تولید عوامل و قارچها و باکتریها و ویروسها و تجزیه و تکثیر آن ها تبدیل می شود.

به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات که به ماشین لباسشویی توجه کنیم متوجه شدیم که از آن بوی بدی ساطع می‌شود و همچنین لباس هایی که در ماشین لباسشویی برای شسته شدن قرار می‌دهیم به صورت کامل و مطلق و تمیز نمی‌شوند و همچنین ممکن است پس از پوشیدن لباس ها دچار حساسیت و آلرژی پوستی شویم و ممکن است به افراد خردسال و نوزادان نیز صدمات جانی و پوستی بزند نکته ها برای جلوگیری از این مشکل هایی باید نسبت به رسوب زدایی و جرم گیری ماشین لباسشویی اقدام کرده با استفاده از روشهای مختلف آن را به صورت کامل تمیز کنیم. معمولا رسوب زدایی و جرم گیری ماشین لباسشویی با استفاده از انواع مختلف مواد طبیعی و شیمیایی امکان پذیر میباشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. در صورتی که ماشین لباسشویی شما بوی بدی گرفته و مثل قبل لباس‌ها را تمیز نمی کند می توانید موضوعات ارائه شده در این مقاله را مطالعه کرده و اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه کسب نمایید، همراه بنیان سرویس بمانید.

جرم گیری ماشین لباسشویی

جرم گیری ماشین لباسشویی

انجام جرم گیری ماشین لباسشویی در قسمت بدنه

برای انجام جرم گیری ماشین لباسشویی در قسمت بدنه آن ابتدا لازم است تا دوشاخه ماشین لباسشویی را از پریز برق جدا نموده و با توجه به اینکه ماشین لباسشویی خاموش میباشد و در نتیجه ایمنی لازم به وجود آمده و هیچ گونه خطر جانی ما را تهدید نکند. سپس با استفاده از یک اسفنج نرم و آب به مقداری مایع سفید کننده می توانیم بدنه ماشین لباسشویی را تمیز کنیم همچنین برای انجام این کار بهتر است از دستکش برای حفاظت از پوست دست استفاده کنید چرا که مواد سفید کننده حاوی موادی هستند که باعث واکنش داده و می تواند یک سری مشکلات پوستی برای فرد استفاده کننده به وجود بیاورند.

یکی از قسمتهای بسیار مهم در بدنه ماشین لباسشویی که باید در هنگام انجام جرم گیری ماشین لباسشویی به آن توجه ویژه کرد تمیز کردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی می باشد بنابراین لاستیک به دلیل آنکه به صورت دائم در معرض رطوبت شدید قرار دارد سیاه شده و باکتری ها و ویروس های زیادی در این قسمت جمع می‌کند که نتیجه مطلوبی را برای این قسمت به ایجاد می نمایند. برای جرم گیری ماشین لباسشویی درب از لاستیک دور درب ماشین لباسشویی می تواند لاستیک را کامل از بدن جدا کرده و آن را به صورت تمام و کمال تمیز و بعد از آنکه به صورت کامل با صدای مواد شوینده آن را شستید می‌توان آن را خشک کرده و سپس در محل مورد نظر نصب نمایید و در این مکان وجود ندارد.

پیشنهاد میکنیم ویدیو آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی را هم مشاهده نمایید.

جرم گیری ماشین لباسشویی

جرم گیری بخش دیگ ماشین لباسشویی

جرم گیری ماشین لباسشویی با استفاده از مواد طبیعی مانند جوش شیرین و سرکه

یک ترکیب بسیار قوی و طبیعی برای جرم گیری ماشین لباسشویی استفاده از جوش شیرین سرکه و مقداری آب می باشد که این ترکیب می تواند در خشک و تمیز کردن بسیار قوی و در عین حال طبیعی و ارزان قیمت برای جرم گیری ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از ترکیب جوش شیرین سرکه و آب می توان به خوبی بوی بد نامطبوع تولید شده در ماشین لباسشویی را از بین برده و همچنین از این ترکیب بسیار قوی برای از بین بردن جرم ها و رسوبات تشکیل شده درون ماشین لباسشویی نیز استفاده نمود و تمامی آنها را از بین برد.

برای انجام فرآیند جرم گیری ماشین لباسشویی محلول مورد نظر را در ماشین لباسشویی ریخته و ماشین را بر روی یک برنامه روزانه قرار دهید و سپس بر روی دکمه استارت ماشین لباسشویی زده تا شروع به فعالیت کند. در نتیجه در هنگام فعالیت این محلول به تمامی قسمت های موجود در دیگ شستشو نفوذ کرده و تمامی رسوبات و جرم های اضافه که در دیگ ماشین لباسشویی وجود دارد را از روی دیگ جدا میکند.

بعد از اینکه کارکرد ماشین لباسشویی تمام شد درب ماشین لباسشویی را باز کرده و با استفاده از یک اسفنج نرم تمام دیواره های ماشین لباسشویی را به خوبی تمیز نمایید همچنین در این قسمت دوباره می توانید از محلول سرکه و جوش شیرین و آب استفاده کرده و آن را برای اسفنج مالیده و بر روی تمام قسمت های دیگر شستشو به منظور جرم گیری ماشین لباسشویی استفاده نمایید سپس با استفاده از آب تقریباً گرم کل بدنه را شسته و همچنین برای آن که نتیجه کار بهتر باشد این مراحل را هر ماه یک بار و یا هر دو ماه یک بار تکرار نمایید تا در نتیجه بهره وری دستگاه تولید زیادی افزایش پیدا کرده و هیچگونه جرم و یا رسوب اضافی درون دیگ ماشین لباسشویی به وجود نیاید.

البته در استفاده از سرکه نباید زیاده‌روی کرد چرا که این مواد می‌تواند با قسمتهای پلاستیکی و لاستیکی به کار رفته در ماشین لباسشویی واکنش نشان داده و باعث آسیب وارد کردن و خرابی این قطعات شوند و در نتیجه قطعات مانند لاستیک دور درب ماشین لباسشویی در صورتی که با استفاده از محلول رسوب زدایی مانند سرکه و جوش شیرین و آب زیادی مورد شستشو و جرم گیری ماشین لباسشویی قرار گیرد به سرعت مستهلک شده و باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود و در نتیجه هزینه اضافی برای صاحب ماشین لباسشویی ایجاد می شود.

جرم گیری ماشین لباسشویی با استفاده از قرص جرم گیر

در صورتی که برای شست و شوی لباس ها و کارکرد ماشین لباسشویی از پودر های نامرغوب استفاده کنیم این پودر ها و رسوبات اضافی در سوراخ های دیگ شستشو رخنه کرده و باعث ایجاد دردسر ها و مشکلات بسیار زیادی می شوند همچنین با توجه به رطوبت و آب کثیف حاصل از شستشوی لباسهای چرک و کثیف که در لاستیک دور درب باقی می ماند و در صورت بی توجهی به تمیز کردن این قسمتها بوی نامطبوع در ماشین لباسشویی تولید شده و این رو بر روی لباسهای شسته شده در درون ماشین لباسشویی نیز تاثیر می گذارد و لباس ها نیز بعد از شستشو شدن بوی نامطبوع پیدا می کنند.

در چنین مواردی ماشین لباسشویی ما احتیاج به جرم گیری ماشین لباسشویی داشته و یکی از راه های بسیار آسان و بی دردسر برای انجام جرم گیری ماشین لباسشویی استفاده از قرص های جرم گیر مختلف در بازار یافت می شود می باشد. با توجه به اینکه این قرص ها به منظور جرم گیری ماشین لباسشویی و اصولی تهیه شده اند نتیجه بسیار عالی را ایجاد می نماید جرم گیری ماشین لباسشویی با استفاده از این قرص ها در مقایسه با دیگر روش ها بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود. برای جرم گیری ماشین لباسشویی با استفاده از قرص های جرم گیر و تنها کافی است تا قرص جرمگیر را درون دیگ شستشوی ماشین لباسشویی گذاشته و ماشین را بر روی یک برنامه ۶۰ دقیقه ای تنظیم نمایید برای انجام این کار نیاز است تا دمای آب زیاد بالا برود چرا که دمای بالا تر می توان به برد ماشین لباسشویی آسیب‌های جدی وارد نماید.

به همین منظور برای آنکه فرایند جرم گیری ماشین لباسشویی با استفاده از قرص جلوگیری انجام شود لازم است و آن را درون ماشین لباسشویی ریخته و بازسازی و دمای آب معتدل و ولرم ماشین لباسشویی را برنامه‌ریزی کرده تا حرکت خود را آغاز نماید البته برای انجام جرم گیری ماشین لباسشویی با استفاده از قرص جرم گیر باید در ماشین لباسشویی و دیگر شستشوی آن هیچ گونه لباس وجود نداشته و بعد از آن که مطمئن شدیم که درون محفظه لباس وجود ندارد نسبت به روشن کردن ماشین لباسشویی اقدام نمایید.

جرم گیری ماشین لباسشویی

جرم گیری بخش های مختلف ماشین لباسشویی

در صورتی که از آخرین بار که برای جرم گیری ماشین لباسشویی اقدام کرده زمان زیادی می‌گذرد لازم است در محفظه پودر ماشین لباسشویی دو پیمانه پودر را به همراه دو قرص جرم گیر ماشین لباسشویی انداخته و برگزاری فعالیت ماشین لباسشویی آغاز شود و در صورتی که به صورت دوره ای و متناوب نسبت به جرم گیری ماشین لباسشویی اقدام می کنید یک عدد قرص ماشین لباسشویی کافی است.

بهتر از فرآیند جرم گیری ماشین لباسشویی به صورت دوره ای و منظم انجام شود و بهترین زمان برای انجام جرم گیری ماشین لباسشویی هر سه ماه یکبار می باشد. بهترین ترکیب نیز برای ترکیب قرص جرم گیر و پودر ماشین لباسشویی نسبت ۱ به ۵ می باشد. یعنی به ازای هر یک قرص ماشین لباسشویی ۵ پیمانه پودر لباسشویی را با یک قرص مخلوط کرده و سپس در محفظه پودر ماشین لباسشویی قرار داده و با استفاده از آن به جرم گیری ماشین لباسشویی اقدام نماییم.

فرایند جرم گیری ماشین لباسشویی با استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

یکی دیگر از راه های بسیار کاربردی و مناسب برای جرم گیری انواع مختلف ماشین لباسشویی استفاده از انواع و مدلهای مختلف پودر جرم گیر ماشین لباسشویی می باشد که معمولاً این پودر ها برای جرم گیری در ماشین های لباسشویی اتوماتیک به کار برده و نتیجه بسیار خوبی را در زمینه جرم گیری این دستگاه ها ارائه می نمایند. در صورتی که دیگر شستشو و قسمت های مختلف مانند نوار درب ماشین لباسشویی دارای جرم و رسوبات بسیار زیادی باشد استفاده از پودر جرم گیر برای جرم گیری ماشین لباسشویی می تواند بسیار مناسب باشد و نتیجه بسیار خوبی را ایجاد نماید.

در صورت استفاده از پودر جرم گیر برای جرم گیری ماشین های لباسشویی تامین رسوبات و جلبکهای اضافی که وجود دارد به صورت تمام و کمال از بین رفته و پاک می شوند. یکی از مزیت های بسیار مناسب و مثبت استفاده از انواع مختلف پودرها و قرص های شستشو و جرم گیر برای جرم گیری مدل های مختلف ماشین لباسشویی این موضوع باشد که این نوع تمیز کننده ها بسیار آسان و بی دردسر مورد استفاده قرار گرفته و هیچگونه کثیفی از خود برجای نمی گذارند.

مدلهای مختلف پودرهای جرم گیر قرص های چربی به گونه ای ساخته می شوند و فرمولاسیون آنها به گونه‌ای است که سختی آب را نیز از بین می‌برد و در صورتی که برای جرم گیری ماشین لباسشویی بخواهیم از انواع مختلف پودر جرمگیر استفاده نماییم تمامی جرم ها و کثیفی ها و رسوبات ایجاد شده در دیگ شستشو برخی قسمتهای مانند لاستیک دور درب ماشین لباسشویی به صورت تمام و کمال از بین رفته و از آن به بعد کارایی و بازدهی دستاورد زیاد افزایش پیدا کرده و همچنین هیچ گونه بوی نامطبوعی در دستگاه و یا لباس هایی که در دستگاه منظور شسته شده اند ساخته می شوند ایجاد نمی گردد.

جرم گیری ماشین لباسشویی

جرم گیری

همچنین در صورتی که به صورت دوره ای و منظم از انواع مختلف پودرهای جرمگیر استفاده نشود با توجه به بقایای به جای مانده از پودر های شوینده در فیلتر ماشین لباسشویی و رسوبات و جرم های اضافی که از کثیفی لباس ها به جا می ماند باعث اختلال در قسمت های مختلف ماشین لباسشویی از جمله لوله ها دیگ شستشو لاستیک دور در و غیره خواهد شد در نتیجه کارایی و بازده کلی دستگاه دچار عیب و نقص شده و آن که ممکن است بعد از مدتی قسمتهای مختلف به کار رفته در ماشین لباسشویی دچار اختلال و خراب شده و در هزینه‌های زیادی برای تعمیر آن قسمتها به وجود بیاید.

مزایای استفاده از انواع مختلف پودر ها و قرص ها برای جرم گیری ماشین لباسشویی

  • کاربرد بسیار آسان و بی دردسر استفاده از این پاک کننده ها
  • افزایش طول عمر مفید انواع مختلف ماشین لباسشویی
  • از بین بردن کامل سختی آب با استفاده از مواد مختلف پودرها و قرص های جرم گیر
  • از بین بردن کامل رسوبات جرم ها و بقایای مواد شوینده از پشت درام فیلترها و لوله های به کار رفته در ماشین لباسشویی
  • از بین رفتن بوی نامطبوع تولید شده در دیگ شستشوی ماشین لباسشویی همچنین نوار دور درب آن
  • کمک بسیار زیاد به کاهش مصرف برق و تمیز شدن فیلتر ماشین لباسشویی

درخواست خرید یا جرم گیری ماشین لباسشویی

در صورتی که نیاز به خرید پودر جرم گیر ماشین لباسشویی دارید میتوانید از فروشگاه بنیان سرویس آن را تهیه نمایید. همچنین اگر نیاز به سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی دارید با مجموعه ما در تماس باشید.

مشاوره تلفنی رایگان : ۰۹۱۲۶۸۸۷۰۴۲

 

 

  • ashna App