تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر و سرویس ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی کنوود، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی زیمنس، تعمیر لباسشویی ایندزیت، تعمیر لباسشویی ارج، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر ساید بای ساید کنوود، تعمیر ساید بای ساید دوو ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

بررسی پاکت جاروبرقی فیلیپس

ashna App | دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷ ب.ظ

بررسی پاکت جاروبرقی فیلیپس

 

میخواهیم در این مقاله به بررسی پاکت جاروبرقی فیلیپس بپردازیم و سوالاتی که شما در ذهن خود دارید را پاسخ دهیم. یکی از سوالاتی که خیلی از کاربران در خصوص کیسه جاروبرقی فیلیپس از ما میپرسند، این است که ” کیسه جاروبرقی از کجا بخرم ” ، ” نحوه تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس ” و ” پاکت جاروبرقی فیلیپس ۹۱۷۰ ” است.

قصد داریم به تمام سوالات بالا که بسیار پرتکرار هستند پاسخ دهیم، پیشنهاد میکنیم در ادامه مقالات آموزش تعمیر جاروبرقی همراه وب سایت بنیان سرویس باشید.

نحوه تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس

قبل از شروع مقاله بررسی کیسه جاروبرقی فیلیپس اجازه دهید سوال بسیار مهمی که خیلی از کاربران از کارشناسان ما می پرسند را خدمتتان بازگو نماییم. کیسه جاروبرقی فیلیپس به قدر مهم است که شاید درجه اهمیت آن برابر با موتور جاروبرقی فیلیپس است.

چه زمانی باید کیسه جاروبرقی فیلیپس را تعویض نمود ؟

این سوال شاید کمی گمراه کننده باشد اما اگر به نظر میرسد که جاروبرقی فیلیپس شما نمیتواند چیزهایی که قبلا با آن جاروبرقی میکردید را از زمین جمع کند و قدرت مکش آن کم شده است، زمان تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس فرا رسیده است.

راه پیشنهادی مجموعه ما این است، زمانی که پاکت جاروبرقی فیلیپس در حدود ۲/۳ آن پر شد اقدام به تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس نمایید. البته در بعضی از مدل های جاروبرقی نمایشگری در روی جاروبرقی تعبیه شده است که میزان پر بودن کیسه جاروبرقی را نمایش میدهد.

شاید این نکته به نظر شما اقتصادی نباشد که وقتی کیسه جاروبرقی فیلیپس حدود ۲/۳ آن پر شد اقدام به تعویض آن نمایید اما این نکته را در نظر داشته باشید که اگر به موقعه اقدام به تعویض پاکت جاروبرقی فیلیپس ننمایید، مجبور خواهید شد هزینه های گزافی را جهت تعمیر جاروبرقی فیلیپس پرداخت نمایید.

نحوه تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس

همراه ما باشید تا با یکدیگر اقدام به تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس نماییم. پیشنهاد میکنیم قبل اینکه شروع به تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس نمایید حتما یک زیر انداز همراه با ماسک و دستکش همراه خود داشته باشید.

  • ابتدا جهت نظافت منزل و جلوگیری از آلوده شدن دستان خود پیشنهاد میکنیم از یک زیر انداز، ماسک و دستکش استفاده نمایید.
  • لوله خرطومی را از جاروبرقی جدا کرده و درب جاروبرقی را به آرامی باز نماید. دقت نمایید برای باز نمودن درب جاروبرقی فیلیپس باید دستگیره آن را به سمت بالا بکشید. اما این عمل را به آرامی انجام دهید.
  • کیسه جاروبرقی فیلیپس را بررسی کنید اگر کاملا پر شده است که باید تعویض شد. دقت نمایید بهترین حالت برای تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس زمانی است که کیسه حدود ۲/۳ پر شده باشد.
  • با رعایت نکات بهداشتی کیسه را از قابی که در آن قرار گرفته است جدا نمایید. البته در بعضی از مدل ها این قاب وجود ندارد که بسته به مدل جاروبرقی شما متفاوت هستند. در بعضی از مدل ها ممکن است نیاز به فشردن دکمه ای داشته باشید تا کیسه جاروبرقی فیلیپس را جدا نمایید.
  • برای به حداقل رساندن میزان گرد و غبار پاشیده شده در فضا بهتر است سریعاً کیسه جاروبرقی فیلیپس را در درون یک کیسه فریزر قرار داده و درب آن را گره بزنید.
  • پاکت نانو جاروبرقی فیلیپس که تازه خریداری نموده اید را آماده کنید و دقیقا در جای قبلی نصب کنید. کیسه باید در جای خود ثابت بماند. البته در برخی از مدل ها مکانیزمی برای نگه داشتن محکم کیسه جاروبرقی فیلیپس در محل خود دارند.
  • درب جاروبرقی را بسته و لوله خرطومی را متصل کنید. اکنون باید جاروبرقی را روشن نمایید، اگر صداهای عجیب و رغیب نشنیدید و به محض روشن شدن، با مکش کیسه جاروبرقی فیلیپس پر از هوا شد، پس کیشه را درست نصب کرده اید.

 

بررسی پاکت جاروبرقی فیلیپس

امروزه نمیتوان از اهمیت بسیار بالای جاروبرقی در زندگی های صنعتی چشم پوشی کرد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و میل بشر به راحت سازی کارها باعث شده است صنعت تولید جاروبرقی عصر تازه ای را تجربه کند.

همین پیشرفت تکنولوژی باعث می شود که به مرور زمان قیمت جاروبرقی روز به روز درحال افزایش باشد از همین رو باید بسیار مراقب این وسیله با اهمیت در زندگی های امروزی باشیم.

یکی از مهم ترین بخش هایی که در جاروبرقی شاید اصلا به آن توجه نکرده باشیم، پاکت جاروبرقی است. یکی از با ارزش ترین لوازم جانبی برای جاربروبرقی که هیچ وقت توجه خاصی به آن داشته ایم.

یکی از مهم ترین علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی فیلیپس پر بودن کیسه جاروبرقی فیلیپس است. همیشه پاکت جاروبرقی خود را تا قبل از اینکه کاملا پر شود، خالی کنید. اشتباه دوم استفاده از کیسه های دائمی جاروبرقی است. بهتر است از کیسه های یک بار مصرف یا کیسه های نانو استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از کیسه های فابریک جاروبرقی است. کیسه هایی که الیاف نانو دارند بهترین مدل کیسه برای جاروبرقی شماست.

 

پاکت جاروبرقی فیلیپس ۹۱۷۰

یکی از سوالات پر تکرار مشتریان مجموعه ما ” کیسه جاروبرقی از کجا بخرم ” است.با توجه به متنوع بودن پاکت جاروبرقی فیلیپس و تغییر نوع ساختار آنها پیشنهاد ما به شما برای خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس مدل ۹۱۷۰ است.

پاکت جاروبرقی فیلیپس ۹۱۷۰ یکی از پرمصرف ترین مدل های کیسه جاروبرقی فیلیپس است که با بهترین کیفیت ممکن میتوانید از فروشگاه ما تهیه نمایید.

البته این نکته را باید در نظر داشته باشید قبل از تهیه کیسه جاروبرقی فیلیپس بهتر است نمونه خود را با تصاویر موجود در فروشگاه ما بررسی نمایید و در صورت تطبیق داشته اقدام به خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس نمایید.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس

سوالات متداول

در ادامه سوالاتی که امکان دارد برای شما در رابطه با موضوع بررسی پاکت جاروبرقی فیلیپس بوجود بیاید آماده کرده‌ایم:

 

چه زمانی باید کیسه جاروبرقی فیلیپس را تعویض نمود ؟

زمانی که کیسه جاروبرقی فیلیپس شما حدود ۲/۳ پر شده باشد.

 

کیسه جاروبرقی از کجا بخرم؟

میتوانید با مراجعه به فروشگاه بنیان سرویس اقدام به تهیه کیسه جاروبرقی نمایید.

 

جاروبرقی فیلیپس دارم اما نمیدانم کدام مدل پاکت را باید تهیه کنم!

با توجه به گستردگی در تولید کیسه جاروبرقی فیلیپس اگر اطلاع ندارید کدام پاکت جاروبرقی مناسب شماست پیشنهاد میکنیم که پاکت جاروبرقی فیلیپس ۹۱۷۰ را تهیه نمایید. این مدل با ۸۰ درصد از جاروبرقی های فیلیپس سازگاری دارد.

 

منبع : خرید پاکت جاروبرقی فیلیپس

  • ashna App

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ

ashna App | شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۱۸ ب.ظ

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ

 

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ

 

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ با توجه به افزایش قیمت های برد لباسشویی سامسونگ یکی از نیازهای اصلی در زندگی های امروزی است. یکی از مهم ترین بخش ها در ماشین لباسشویی، برد آن است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

قصد داریم در بخش تعمیر برد خدماتی که مجموعه بنیان سرویس قادر به انجام دادن آن می باشد را برایتان معرفی کنیم. البته طبق روال های گذشته در بنیان سرویس قبل از ارائه خدمات به معرفی کوتاهی در خصوص تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ خواهیم پرداخت.

یکی از سوالاتی پرتکراری که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند و شاید نتوانند جواب مناسبی یافت کنند، ” علت سوختن برد لباسشویی ” و ” ریست برد ماشین لباسشویی سامسونگ ” است. قصد داریم این نکات مهم را به صورت کاملا ساده بازگو نماییم، از همین رو پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه ما باشید.

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ

همیشه یکی از گوش زده های ما در خصوص تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ این است که باید ابتدا مشکل اصلی را پیدا نموده و سپس اقدام به انجام تعمیرات نمایید. مهم ترین بخش در انجام تعمیرات تشخیص صحیح مشکل است، زیرا در صورتی که تشخیص اشتباه داده باشیم متحمل هزینه های احتمالی خواهیم شد.

اما ما در بنیان سرویس این اطمینان را به شما میدهیم که با داشتن تکنسین های مجرب و دوره دیده قبل از انجام هرگونه تعمیراتی، مشکل اصلی برد لباسشویی سامسونگ شما را تشخیص دهیم تا در هزینه های شما صرفه جویی شود.

با توجه به افزایش قیمت های برد ماشین لباسشویی سامسونگ پیشنهاد میکنیم درصورتی که برد شما مشکل جدی ندارد حتما اقدام به تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ نمایید. درصورتی که نیاز به تهیه برد لباسشویی سامسونگ دارید میتوانید به فروشگاه بنیان سرویس مراجعه نمایید و یا اینکه با همکاران ما در تماس باشید.

علت سوختن برد لباسشویی

یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران با آن مواجه شده اند، سوختن برد ماشین لباسشویی است. البته علت سوختن برد لباسشویی میتواند دلایل زیادی داشته باشد اما قصد داریم به مهم ترین نکات علت سوختن برد لباسشویی اشاره نماییم:

  • مشکل وجود نواسانات برقی : پیشنهاد میکنیم برای حل این مشکل از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده نمایید
  • ریختن آب روی برد : این مشکل معمولا بخاطر نشتی آب از مخزن جاپودری است. معمولا سقف مخزن جاپودری ترک برداشته که باعث می شود آب بر روی برد ریخته شود و باعث سوختن آن شود.
  • رعایت نکردن حجم مناسب البسه : یکی از شایع ترین مشکلات در سوختن برد های سامسونگ که معمولا دایرکت درایو (بدون تسمه) هستند، ریختن البسه بیش از حد در ماشین لباسشویی است. این نکته مهم را درنظر داشته باشید حجم البسه به صورت خیس باید اندازه گیری شود.

ریست برد ماشین لباسشویی سامسونگ

روش ریست لباسشویی سامسونگ یکی از نیاز های اصلی کاربران شده است، البته در بعضی از مواقع کاربران خودشان نمیتوانند اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ نمایند و مجبور هستند کار را به کارشناسان آن واگذار نمایند.

به طور کلی مشکلات ایجاد شده در لباسشویی سامسونگ به دلیل عدم برقراری ارتباط بین موتور و پنل کنترل لباسشویی به وجود می آیند که با ریست برد لباسشویی سامسونگ میتواند در برقراری مجدد این ارتباط کمک شایانی نمود.

برای انجام فرآیند ریست برد لباسشویی Samsung دوحالت مختلف وجود دارد، که این دو حالت بستگی به نوع دستگاه شما دارد که با دکمه ی مخصوص ریست طراحی شده باشد یا بدون کلید ریست برد لباسشویی سامسونگ.

ریست ماشین لباسشویی با دکمه ی ریست

برای انجام ریست برد لباسشویی سامسونگ با استفاده از دکمه ی مخصوص ریست، ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید. سپس لباسشویی را در حالت Contton روشن سازید، بلافاصله پس از روشن کردن سیستم باید کمه ی Temp و یا Speed Spin را یک بار زده و رها کنید. سپس دکمه ی Level Water یا Function را فشار دهید و رها کنید. این مراحل را تا زمانی که عبارت T01 روی نمایشگر ظاهر شود، تکرار کنید و پس از آنکه T01 به T02 تغییر یافت، کلید Start را فشار دهید.

در این بخش عبارت ELT بر روی نمایشگر لباسشویی نمایش داده می شود، اکنون از دکمه ی ریست لباسشویی استفاده کنید. پس از فشار دادن این دکمه ممکن است خطاهایی برروی نمایشگر دیده شود که برای رفع آن ها کلید Temp را به مدت ۵ ثانیه نگه دارید تا عبارت EOD را مشاهده کنید. تبریک میگوییم شما توانستید اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ خود نمایید.

ریست ماشین لباسشویی بدون دکمه ریست

درصورتی که لباسشویی سامسونگ شما فاقد کلید ریست است، باید ابتدا برق ماشین لباسشوی را قطع نمایید. سپس به مدت ۵ ثانیه دکمه ی START/PAUSE را فشار دهید و مجددا لباسشویی را به برق بزنید. 

انجام این مراحل باعث ریست شدن دستگاه شما میشود، اما اگر بعد از اقدامات توضیح داده شده نتوانستید اقدام به ریست برد لباسشویی سامسونگ نمایید باید با تکنسین های مجرب و دوره دیده بنیان سرویس در تماس باشید تا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایند.

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ

درصورتی که شما هم نیاز به تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ دارید باید این نکات را در نظر داشته باشید و سپس اقدام به ارسال برد لباسشویی خود جهت تعمیرات آن نمایید.

  • جهت تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ باید برد لباسشویی سامسونگ خود را همراه با سیم کشی کامل ارسال نمایید.
  • اگر برد لباسشویی سامسونگ شما خاموش است، احتمال تعمیر شدن آن خیلی کم است.
  • درصورتی که آی سی مرکزی برد لباسشویی Samsung خراب شده باشد، قابل تعمیر نمی باشد.
  • مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی Samsung بین ۳ تا ۴ روز کاری می باشد (به غیر از پنجشنبه ها ، جمعه ها و روزهای تعطیل)
  • بعد از تعمیر برد لباسشویی Samsung پیشنهاد میکنیم حتما میکروسویچ درب را تعویض نموده و هیدروستات را بررسی نمایید.

 

سوالات متداول

در ادامه سوالاتی که امکان دارد برای شما در رابطه با موضوع تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ بوجود بیاید آماده کرده‌ایم:

هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ چقدر است؟

با توجه به مشکلات متعدد در تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ نمیتوان به صورت دقیق قیمتی را برای آن در نظر گرفت. اما میتوانید برای اطلاع از حدود قیمت تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ با همکاران ما در تماس باشید.

مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ؟

مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی Samsung بین ۳ تا ۴ روز کاری می باشد (به غیر از پنجشنبه ها ، جمعه ها و روزهای تعطیل)

ای سی مرکزی برد لباسشویی Samsung من خراب شده است! آیا قابل تعمیر است؟

با توجه به تجربه ی ما معمولا زمانی که ای سی برد خراب می شود، نمیتوان اقدام به تعمیر برد لباسشویی سامسونگ نمود. برای حل این مشکل پیشنهاد میکنیم اقدام به تهیه برد لباسشویی سامسونگ نمایید.

علت سوختن برد لباسشویی

مشکل وجود نواسانات برقی : پیشنهاد میکنیم برای حل این مشکل از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده نمایید

ریختن آب روی برد : این مشکل معمولا بخاطر نشتی آب از مخزن جاپودری است. معمولا سقف مخزن جاپودری ترک برداشته که باعث می شود آب بر روی برد ریخته شود و باعث سوختن آن شود.

رعایت نکردن حجم مناسب البسه : یکی از شایع ترین مشکلات در سوختن برد های سامسونگ که معمولا دایرکت درایو (بدون تسمه) هستند، ریختن البسه بیش از حد در ماشین لباسشویی است. این نکته مهم را درنظر داشته باشید حجم البسه به صورت خیس باید اندازه گیری شود.

 

telegra.ph

  • ashna App

نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید ال جی

ashna App | سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۹ ب.ظ

نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید ال جی

نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید ال جی

نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید ال جی یکی از سوالاتی است که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند. معمولا به دنبال بهترین فیلتر آب یخچال هستند و میخواهند از زمان تعویض فیلتر یخچال ال جی مطلع شوند. یا به دنبال مرکز فروش فیلتر یخچال در تهران ، بورس فیلتر یخچال و قیمت فیلتر بیرونی یخچال ساید هستند.

قصد داریم در ادامه مقالات آموزش تعمیر ساید بای ساید به بررسی نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید ال جی بپردازیم. همچنین قصد داریم به پرسش های شما هم پاسخ جامع و کاملی ارائه دهیم. معمولا مشتریان زیادی از ما میپرسند که ” فیلتر یخچال از کجا بخرم؟ ” ، ” زمان تعویض فیلتر یخچال ال جی چه موقعی است؟ ” ، ” قیمت فیلتر بیرونی یخچال ساید ” و ” نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید ال جی ” هستند.

با توجه به گستردگی فیلتر بیرونی یخچال ساید ال جی قصد داریم یکی از پرمصرف ترین مدل ها را خدمتتان معرفی میکنیم، همچنین آموزش تعویض فیلتر بیرونی یخچال ساید ال جی را برایتان به صورت کاملا تصویری قرار میدهید. پیشنهاد میکنیم این مقاله جذاب را از دست نداده و تا انتها همراه بنیان سرویس باشید.

نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید ال جی

همانطور که اطلاع دارید فیلتر بیرونی یخچال ساید ال جی دارای یک مدت عمری هستند.معمولا این عمر حدودا ۶ ماه است، البته با توجه به محیط و شرایطی محل سکونت شما هم بستگی دارد. زیرا هرچه میزان سختی آب بیشتر باشد مجبور خواهید شد در فواصل زمانی کوتاه تری اقدام به تعویض فیلتر بیرونی یخچال ساید ال جی خود نمایید.

 

زمان تعویض فیلتر یخچال ال جی متفاوت است. اما به صورت متداول عمر هر فیلتر بیرونی یخچال ساید ال جی حدود ۶ ماه است. اما با توجه به کیفیت و مواد اولیه استفاده شده در فیلتر آب یخچال، قیمت فیلتر بیرونی یخچال ساید متفاوت است. در فروشگاه ما میتوانید فیلتر بیرونی یخچال ساید ال جی مدل معمولی را سفارش دهید.

فیلتر آب بیرونی یخچال ال جی

درصورتی که نیاز به بهترین فیلتر آب یخچال ساید ال جی دارید میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید و با توجه به نیازتان اقدام به تهیه فیلتر بیرونی یخچال ساید ال جی نمایید.

 

نحوه تعویض فیلتر آب بیرونی یخچال ساید ال جی

در اولین مرحله باید شیر ورودی آب را ببندید، سپس فیلتر قدیمی را خارج نموده و فیلتر جدید را آماده نصب نمایید. قبل از نصب فیلتر تمام پوشش های فیلتر را جدا نمایید. برروی فیلتر کلمه ای با عنوان Follow نوشته است این قسمت باید به شلنگ یخچال متصل شده و طرف دیگر به شیر ورودی آب .( مانند تصویر زیر)

آموزش تعویض فیلتر آب ساید بای ساید ال جی

 

مرحله دوم : طرفی که باید به شیر ورودی آب متصل شود را، متصل نمایید. سپس یک سلطل را به زیر فیلتر آورده (در بخش خروجی فیلتر) و شیر آب را باز نمایید. به کناره های فیلتر ضربه بزنید تا تمام ذرات اولیه ( که نشان دهنده ی نو بودن فیلتر است) خارج گردد. زمانی که آب از رنگ تیره خارج شد شیر ورودی را بسته و فیلتر را به یخچال فریزر خود متصل نمایید.

مرحله سوم : بعد از نصب فیلتر و روشن نمودن یخچال خواهید دید که چراغ فیلتر کماکان روشن است. باید طبق آموزش زیر اقدام به ریست فیلتر ساید خود نمایید. اما یک نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که نباید زمانی که فیلتر آب یخچال ساید بای ساید را تعویض نکرده اید اقدام به ریست فیلتر آب ساید نمایید.

ریست کردن فیلتر آب یخچال ساید ال جی :

ریست کردن فیلتر آب یخچال ساید ال جی : کلید Reset را برای۳ ثانیه نگه دارید تا چراغ تعویض فیلتر تصفیه آب خاموش شود.

آموزش ریست فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی

 

فیلتر یخچال از کجا بخرم؟

یکی از سوالات پر تکرار در مجموعه بنیان سرویس ” فیلتر یخچال از کجا بخرم ” است. معمولا کاربران متعددی به دنبال بهترین فیلتر آب یخچال و یا بورس فیلتر یخچال هستند. در فروشگاه بنیان سرویس میتوانید بهترین فیلتر آب یخچال را تهیه نمایید، البته با توجه به تنوع زیاد در فیلتر بیرونی یخچال ساید ال جی و مدل ها دیگر سعی شده است از مدل هایی که مصرف بیشتری داشته و قیمت مناسب تر استفاده شود.

 

اما اگر شما نیاز به تهیه فیلتر بیرونی یخچال ساید ال جی دارید و میخواهید از بهترین فیلتر آب یخچال ال جی بهرهمند شوید پیشنهاد میکنیم حتما با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

زمان تعویض فیلتر یخچال ال جی

تفاوتی ندارد ساید شما ال جی ، سامسونگ، بوش ، کنوود و … باشد، همانطور که در اول مقاله به آن اشاره کردیم عمر مفید فیلتر بیرونی یخچال ساید حدود ۶ ماه است. اما با توجه به شرایط و محیط محل سکونت شما و میزان سختی آب میتواند این بازه زمانی بیشتر یا کمتر شود.

شما هرچه بیشتر به زمان تعویض فیلتر یخچال ال جی اهمیت دهید و این نکته را رعایت نمایید که نباید بعد از اتمام عمر مفید فیلتر یخچال از آن استفاده کرد به سلامت خود و خانواده اهمیت داده اید.

اگر نسبت به تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید خود اقدام ننماییم چه مشکلی پیش خواهد آمد ؟

فیلتر آب بیرونی یخچال ال جی, تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید

 

✓ رشد باکتری های دگرپروردگی یا هتروتروفی که در نهایت منجر به تغییر طمع و بوی آب می شود.

✓ عدم تعویض به موقع فیلتر آب یخچال ساید بای ساید باعث آلوده شدن آب به باکتری های بیماری زا که باعث به خطر افتادن بهداشت فردی می شود.

✓ خراب شدن یخ ساز به دلیل ورود جرم و املاح آب به داخل یخ ساز ساید بای ساید.

✓ فیلتر هایی که از ترکیب نقره برای کنترل رشد باکتری استفاده میکنند، اگر در زمان مناسب اقدام به تعویض فیلتر آب ساید ننمایید ناخالصی ها در سطح فیلتر آب زیاد خواهد شد.

✓ و چندین مورد دیگر


قیمت فیلتر بیرونی یخچال ساید

همانطور که در اوایل مقاله اشاره شد فیلترهای بیرونی مدل های متفاوتی دارند. این مدل ها باتوجه به کیفیت مواد اولیه و میزان کربن گیری قیمت های متفاوتی دارد. درصورتی که نیاز به فیلتر بیرونی یخچال ساید ال جی دارید پیشنهاد میکنیم به فروشگاه ما سربزنید. اما در صورتی که نیاز به قیمت فیلتر بیرونی یخچال ساید مدل خاصی دارید بهتر است که با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

سوالات متداول

در ادامه سوالاتی که امکان دارد برای شما در رابطه با موضوع نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید ال جی بوجود بیاید آماده کرده‌ایم:

نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید ال جی

برای تعویض فیلتر آب یخچال ساید، باید شیرآب را ببنیند و شلنگ های ورودی را طبق مسیرهای داده شده متصل نمایید.

قیمت فیلتر بیرونی یخچال ساید

با توجه به نوع و مواد اولیه استفاده شده فیلتر بیرونی یخچال ساید قیمت های متفاوتی دارند که باید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

زمان تعویض فیلتر یخچال ال جی

عمر مفید فیلتر بیرونی یخچال ساید حدود ۶ ماه است. اما با توجه به شرایط و محیط محل سکونت شما و میزان سختی آب میتواند این بازه زمانی بیشتر یا کمتر شود.

ریست کردن فیلتر آب یخچال ساید ال جی

ریست کردن فیلتر آب یخچال ساید ال جی : کلید Reset را برای۳ ثانیه نگه دارید تا چراغ تعویض فیلتر تصفیه آب خاموش شود.

 

منبع : telegra

  • ashna App