تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر و سرویس ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی کنوود، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی زیمنس، تعمیر لباسشویی ایندزیت، تعمیر لباسشویی ارج، تعمیر لباسشویی آبسال، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر ساید بای ساید کنوود، تعمیر ساید بای ساید دوو ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

رفع ارور ۴c در ماشین ظرفشویی سامسونگ

ashna App | دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۴۵ ب.ظ

یکی از شایع ترین کدهای خطا در ظرفشویی ERROR 4C است. برای اینکه اقدام به رفع ارور ۴c در ماشین ظرفشویی سامسونگ پیشنهاد میکنیم در ادامه مقالات آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی همراه ما باشید. به دلیل گستردگی ارور ماشین ظرفشویی سامسونگ پیشنهاد میکنیم به صورت کامل کد خطای که بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی شما نمایان شده است را مطالعه نمایید.

رفع ارور ۴c در ماشین ظرفشویی سامسونگ

همانطور که در سایر مقالات سایت به آن گوش زده نموده ایم، عیب یابی و تشخیص مشکل اصلی مهم ترین کاری است که باید انجام دهیم. زیرا در صورتی که متوجه شویم مشکل اصلی از کجا شروع شده است میتوانید به سادگی مشکل را برطرف نموده و مجددا از ماشین ظرفشویی سامسونگ خود استفاده نماییم.

ارور ۴c در ماشین ظرفشویی سامسونگ

زمانی که کد خطا یا ارور ۴c در ماشین ظرفشویی نمایان می شود بیانگر یه مشکل در ماشین ظرفشویی شماست. این مشکل بخاطر عدم آبگیری ماشین ظرفشویی به صورت یک کد خطا و یا ارور بر روی ماشین ظرفشویی سامسونگ نمایان می شود. رفع این مشکل قبل از هرکاری باید موارد ذیل را بررسی نمایید :

  • ابتدا شیر آب را بررسی کنید و از باز بودن کامل آن مطمئن شوید.
  • ممکن است تأمین آب ماشین ظرفشویی به طور کل قطع شده باشد.
  • بررسی کنید که شیر آب ورودی و یا لوله انتقال آب به دستگاه یخ نزده باشند و یا توسط عاملی مسدود نشده و دچار گرفتگی نشده باشند.
  • فیلتر شبکه ای را چک نمایید تا مسدود نباشد.

رفع ارور ۴c در ماشین ظرفشویی سامسونگ

بعد از اینکه تمام مواردی که در بالا ذکر شد بود را بررسی نمودید برای رفع ارور ۴c در ماشین ظرفشویی سامسونگ باید اقدام به تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ نمایید. برای رفع این مشکل میتوانید با همکاران ما در تماس باشید و یا اینکه خودتان از طریق فروشگاه آنلاین ما اقدام به خرید شیر برقی ماشین ظرفشویی سامسونگ نمایید و ارور ۴c را برطرف نمایید.

 

پیشنهاد میکنیم مقاله قیمت شیر برقی ماشین ظرفشویی سامسونگ مطالعه کنید.

 

ارورهای مشابه به ارور ۴c در ماشین ظرفشویی سامسونگ

باید این نکته را در نظر داشته باشید که در ماشین ظرفشویی سامسونگ تنوع کدهای خطا بسیار زیاد است و از همین رو ممکن است چند ارور نمایانگر یک مشکل واحد در ماشین ظرفشویی شما باشند. معمولا تمام ارور های ماشین ظرفشویی سامسونگ درون دفترچه راهنمای آن درج شده است، برای همین پیشنهاد میکنیم حتما ارور های ماشین ظرفشویی سامسونگ را همیشه در دسترس داشته باشید تا در زمانی که با اروری در ماشین ظرفشویی خود مواجه شدید بتوانید در سریع ترین زمان ممکن نسبت به برطرف نمودن آن اقدام نمایید.

 

ارورهای مشابه به ارور ۴c در ماشین ظرفشویی سامسونگ

اولین اروری که تشابه ی کاملی با ارور ۴c دارد، ارور ۴e در ماشین ظرفشویی سامسونگ است. ارور ۴e زمانی نمایان می شود که بعد از ۶ دقیقه ماشین ظرفشویی شروع به آبگیری نکند. بهتر است برای رفع این ارور اول از همه موارد ذیل را بررسی نمایید :

  • ابتدا بررسی کنید که شیر آب ماشین ظرفشویی باز است.
  • بررسی قطع کن شیر آب، دریچه آب و اتصالات سیم کشی روی شیر ورودی که باید در صورت نیاز جایگزین شوند.

بعد از بررسی موارد بالا برای رفع اصولی ارور ۴e در ماشین ظرفشویی سامسونگ باید اقدام به تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ ( Samsung) نمایید. درصورتی که نیازمند نمونه اصلی شیربرقی ظرفشویی سامسونگ حتما به فروشگاه ما بخش لوازم جانبی ماشین ظرفشویی مراجعه نمایید.

 

منبع : رفع ارور ۴c در ماشین ظرفشویی سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی